Delvis Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noen som har et bra tips; om hvor man kan bestille sånne forte innercover for vinyl-lp plater? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Etter så vidt jeg vet, så er de innercoverene lagt av papir Kan være at enkelte musikkbutikker selger det, tenker ikke på platekompaniet, men slike småbutikker, som feks apollo viss du bor i Bergen. Lenke til kommentar
plukkfisk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 her er noen. åi, de var visst tom på lager for innercover. Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 tiger er nok det enkleste for små kvanta, ta kontakt selv om det står at de er tomme, de bestiller jevnt. er du ute etter (veldig) store mengder så er www.bagsunlimited.com plassen. veldig bra utvalg og bra service, men man bør være en liten gjeng som bestiller før det lønner seg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Ok takk. Så at de www.bagsunlimited.com hadde dem til £ 23.50 pr 50 stk. Dyrt vil jeg si Får jo 100 for kr 400 hos www.recordworld.no. Tenkte det kanskje var dyrt og, men det ser vel ut til å være grei pris da. Pleier kjøpe minst 100 av gangen jeg Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 dersom du går for de dyreste av papir, så ja, da blir det dyrt. 100stk er også litt lite dersom det skal lønne seg å kjøpe fra bagsunlimited. jeg kjøpte bl.a plastlommer sist, da det blir noe mindre papirstøv av det, men de er av den slappe typen så litt mer trøbbel er det tå ta ut og inn av coveret. man bør opp i et par tusen kroner før man vurderer å kjøpe derifra, så det er som regel noe man ikke gjør alene. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 elusivedisk.com har alt du trenger til vinyl. Og så en del til. Smell til med de beste ytter- og innercovrene først som sist – uten tvil verdt det i lengden. 100 innercover for $30, samme for 100 yttercover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå