Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekantdrama, hvordan gå frem?

Gjest dunnowhattodo

Anbefalte innlegg

Ingen som vil komme med tips? =/

Møtte henne randomly i helga, da hang hun rundt meg hele tiden, og sa det var lenge siden osv, selv om det bare har gått en uke, vi fant ganske fort tonen igjen, men jeg burna det ganske greit. Vi satt ute bare vi to og pratet, og hun sa hun hadde hørt at jeg likte henne og jeg er jo seff så dum at jeg blånekter, jeg hadde da aldri sagt noe sånt, isåfall måtte jeg vært sørpe drita og da sier jeg sånt til alle sa jeg >.<. Virket ikke som hun tok det så tungt, men når vi gikk ned igjen så spurte hun meg om jeg vil være med å danse, men jeg sa nei av en eller annen grunn, resten av kvelden var hun litt sånn ignore mot meg, jeg var forsåvidt det samme, da hun begynte å henge med de andre guttene istedetfor og satt på fanget dems osv så ble jeg bare irritert og ville gi faen.

Men jeg blir så maks forvirra av hvordan hun er, hun var der før meg og med en gang jeg kom var hun rundt meg hele tiden, men litt etterhvert, etter det jeg sa skjedde så hang pratet vi ikke mer hele kvelden og hun danset med flere andre gutter, ikke noe roting da men, jeg skjønner ikke hva hun vil... Enten så prøver hun vel å gjøre meg sjalu, eller så har hun vel bare et oppmerksomhetsbehov, eller så er hun bare sånn, med andre ord tøs....

Jeg vet ikke helt hva jeg håper det er, men det bare forvirrer meg og hvis det faktisk er slik at hun bare har et enormt oppmerksomhetbehov mister jeg ganske lysten egentlig... Men på den andre siden er jeg ganske bettatt, så jeg vil liksom ikke gi faen i henne heller ;\

Og nå er det faen meg 2-3 andre folk i omgangskretsen min som liker henne også, de er ikke mine venner direkte akkurat men vi omgås av og til, skulle bare ha kyssa henne da jeg hadde henne i min hule hånd på starten av kvelden, faan jeg gjør så dumme beslutninger av og til at jeg blir gaaaal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke bare dansinga jeg tenkte på da, var mer det at hun først sovnet i fanget på en gutt for så å sovne med en annen, rett etter at hun hadde hengt rundt meg, jeg ble bare irritert, det var guttene som tok insiativet men hun blir alltid med på leken på en måte. Er ikke vant til at jenter gjør sånn ihvertfall, vanligvis så inviterer jeg bare jenter med på noe og kanskje viser dem litt ekstra oppmerksomhet så begynner de å ta interesse, men de begynner ihvertfall ikke å småflørte med andre gutter rett etterpå!

Jeg liker heller ikke det å bli avvist, så føler meg heller ikke helt tilfreds med det å kjøre på 100% men kanskje det som skal til, jeg har heller aldri vært så veeeldig aktiv på damefronten, men spessielt i det siste har jeg fått endel jenter intressert i meg, men jeg er så treg så det har aldri blitt noe. Er feks ei jente som var rimelig på hugget etter meg for et par måneder siden, og hun manglet ihvertfall ikke insativ, hun inviterte meg hit og dit hver helg og ville alltid at jeg skulle sov over, vi sov sammen et par ganger ihvertfall, i enkeltseng til og med, nesten oppå hverandre og det skjedde ikke noe... Dette har skjedd med flere jenter i det siste, og det har gjort at selvtilliten min har økt en god del og jeg kommer lett i kontakt med jenter og har ikke noe problem med å prate med dem, men jeg er ikke noe flink til å "ta det videre" hvis dere skjønner...

Blir jo dumt å holde hender og klemme på hverandre i all evighet blir jo aldri noe ut av det... Men hun her er ganske passiv så jeg må nok gjøre det meste selv, selv om hun virker litt intressert så føler jeg at det er jeg som må ta steget videre, trenger litt tips altså, og pua tråden hjelper meg ikke mye, alt jeg trenger er litt tilbakemeldinger slik at jeg kanskje tar sjansen alikevel :)

Hun har jo aldri penger på kortet så hun får aldri kontakta meg omtrent heller, og hun bor et stykke unna og jeg har ingen bil så det er litt stress, det funker fint å gå fra meg til henne, men det tar kanskje en drøy time og gidder ikke få henne til å gå så langt bare for å møtes en liten tur liksom, derfor møtes vi somregel bare i helger på fester ol....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...