Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trekantdrama, hvordan gå frem?

Gjest dunnowhattodo

Anbefalte innlegg

Gjest dunnowhattodo

Hei

Det er snakk om ei jente jeg møtte for første gang på en fest for et par uker siden, og jeg ble litt betatt. Hun kom sammen med en kompis av henne som jeg da på det tidspunktet trodde bare var en kompis. Jeg har hatt alle tilfeldigheter mot meg, så de gangene vi har møttes har alltid noe vært i veien, jeg har alltid mista noe, måtte gjøre noe eller et eller annet så har ikke fått så god kontakt med henne, men vi har ihvertfall fått utvekslet nummere. Har vært littegrann kontakt gjennom sms men føler meg ikke helt konfertabel med å sende hende noen meldinger om å finne på noe eller noe enda. Vi er liksom ikke så veldig kjent enda, og vil ikke virke helt desperat heller.

Et annet problem er han "kompisen" hennes, de er riktignok ikke sammen eller noe, og jeg er ikke helt usikker på om hun liker han som noe mer en venn, men jeg er helt sikker på at han gjør. Og han kjenner henne mye bedre en meg og han har alltid dilta etter henne på de festene vi har møttes, og når han skulle inn til byen å kjøpe seg noe mat var det nesten så han tvingte henne til å bli med, men hun hadde tydeligvis ikke lyst til å bli med. Og da dro jo selvfølgelig ikke han heller, han er jo helt tøffel allerede før de er sammen wtf. Men jeg er ihvertfall helt sikker på at han vil noe mer, så det er jo ett problem.

Men det værste er det at han er i hennes omgangskrets, de er såvidt jeg har skjønt en del med hverandre på fritiden, mens jeg er liksom en hun har møtt på en fest og hun bor et lite stykke unna... Så det ligger litt dårlig til for meg, men har ikke lyst til å gi meg fordet for jeg er ikke noe redd for å bli avslått eller noe, så jeg vil ihvertfall prøve. Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal komme i kontakt med henne igjen. Skal jeg sende henne en melding? Jeg har jo helst lyst til å møte henne uten han andre karen. Er vel eneste måten jeg kan kontakte henne på forutenom og vente til vi møtes tilfeldig neste gang, men det kan ta en stund... gått flere måneder mellom de 2 ganene vi har møttes ihvertfall. Så hva burde jeg gjøre og hvordan burde jeg gå frem, jeg skjønner at jeg ikke må være alt for frempå og skremme henne, og han andre randomen han har skjønt hva jeg driver med så han vil nok gjøre det han kan for å holde henne for seg selv.. litt rotete men jeg er fortsatt dritings så ha meg unskyldt.. takk =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest dunnowhattodo

Heh, du får det til å høres så lett ut, men er vel det som må til. :p

Jeg tenkte sånn at siden hun allerede holder på med en annen vil hun mest sannsynelig bare ignorere meg hvis jeg går for fort frem, men som sagt så er jeg ikke helt sikker på hvordan det ligger ann mellom dem to, og det virket ærlig talt ikke som om hun hadde den store interessen for han så det er kanskje verdt et forsøk.. :) Er vel smartest å ringe kanskje.

Lenke til kommentar
Gjest dunnowhattodo

Vel, han andre karen er sånn beskjeden og han er ikke så veldig frempå. Han virker litt sånn redd og han flørter eller roter ikke, han bare henger seg på henne hele tiden, det er vel hans måte å prøve seg på. Og jeg vet han liker henne, det har han sagt til meg.

Tenk deg at du ikke har så mye erfaring så kommer du litt på gli med ei jente, men du tør ikke gjøre en dritt. Så du henger rundt henne hele tiden og gjør alt for henne, akkurat som dere vil bli bestevenner. Det er ihvertfall slik jeg har sett det, men det er selvfølgelig en sjanse for at de holder på men jeg spurte dem om de var sammen og det benekta de begge to ihvertfall... Men han gutten benekta ikke fult så mye når ikke hun jenta var der, han er litt sånn tilbakeholden.

Lenke til kommentar

Ikke bry deg om han andre karen da! De er kanskje bare venner - selv om han kanskje er interessert i henne som mer enn en venn, så betyr ikke det at hun er det. Send henne en melding, eller noe. Vis henne at du lever.

Ikke bry deg om han andre i alle fall... Kanskje hun ser på han som en klegg.

Lenke til kommentar
Gjest dunnowhattodo

Muligens, men trengte ikke sende henne melding fordi fikk faktisk melding av henne idag =D

Desverre hadde jeg allerede lagt andre planer men da vet jeg ihvertfall at hun ikke er helt uintressert. Jeg bryr meg ikke så mye med om han karen, vi var ikke venner før vi møttes gjennom denne jenta, og han er så sjenert og det er ikke jeg så tror jeg har en god del fordeler til tross for at han kjenner henne bedre og har kjent henne lenger. Bare jeg ikke driter meg ut nå så går det nok bra =)

Selv om jeg ikke liker å blande meg inn når andre holder på tror jeg at jeg gir blanke faen denne gangen, tror jeg har begynt å få følelser allerede, ble ihvertfall veldig glad når hun sendte meg melding....

Lenke til kommentar
Gjest dunnowhattodo

Ingen flere innspill? =(

Var ikke noe spessiell tone i meldingene som tyder på interesse, men det er jo det at hun spurte meg istedet for hvem som helst andre som gjorde at jeg tenkte at jeg ihvertfall hadde gjort noe riktig. Har ikke tid til å få henne med på noe i ukedagene da jeg jobber hele tiden og har et helt hus og holde i orden+ masse annet tull men tenkte jeg skulle få henne med på en fest neste helg uten han andre fyren så jeg får mulighet til å bli bedre kjent med henne uten at han andre skal drive å passe på henne og blande seg hele tiden

Lenke til kommentar

Hvis du skal treffe henne på fest neste helg, pass på å få henne med litt for dere selv, inn på kjøkkenet eller ut i gangen. Så spør du henne hva det er mellom dem, så får du det på det reine først. Pass også på å si att du har tenkt på henne og lurt på hvordan du skal få snakka mer med henne og om du skulle sende sms :)

Lenke til kommentar
Gjest dunnowhattodo

Ok jeg er tilbake, hadde planlagt å invitere hun med på en fest til helga og det eneste jeg har fått til er fester med 18års grense eller midt i uka, dvs imorgen og det passer ikke for meg da jeg desverre jobber og ikke har ferie nå. Hun er heller ikke 18 så får henne ikke med på den andre festen, selvfølgelig kan det jo hende det dukker opp noe til helga, men ville liksom få dette i boks først da og jeg kan liksom ikke vente forever før jeg tar kontakt så jeg må ihvertfall sende en melding. Føler ikke at det er noe lurt å be med på kino eller noe da vi ikke er veldig godt kjent, har hatt et par samtaler og utvekslet nummre, men jeg føler at det ikke er noe lurt ihvertfall. Men hvis jeg inviterer henne på en fest kan vi bli bedre kjent osv...

Så det jeg mener, om jeg venter nå kan det jo hende hun ender opp med han andre eller glemmer meg og jeg tenkte jeg skulle spørre om hun hadde noen planer for helgen og da det som det kommer, selv om vi mest sannsynelig ikke får møttes pga jeg ikke har en dritt å invitere henne med på så hører hun ihvertfall fra meg og jeg viser at jeg gjerne vil møtes en gang og jeg får vite litt mer hvordan det ligger ann, sånn mellom oss liksom...

Eller hva synes dere?

Lenke til kommentar

skal du jobbe sånn at du ikke rekker festen i det hele tatt, eller kunne du dratt dit et par timer, edru? For da kan du jo si til henne at du jobber, men tenkte å stikke innom en fest og om hun vil bli med. Kanskje du til og med kan hente henne? Og hvis alt går bra, kjøre henne hjem, eller dra et annet sted når dere har vært en stund på festen?

Lenke til kommentar

Ja jeg kan jo det, jobber dagen etter og må opp i 6:30 tiden, burde gå greit om jeg kommer meg hjem i 1-2 tiden men vet ikke helt om jeg klarer å stå opp da, litt kjipt å dra hjem kl 11 liksom hvis du skjønner :p Og hadde jeg hatt lappen hadde det gjort saken mye lettere i utgangspunktet :\

Sendte melding ihvertfall, helt uskyldig men men.. skal se om jeg får noe respons ihvertfall.

Lenke til kommentar

Ok liten update, så først ut som jeg ikke skulle få noe svar men etter nesten en time tikket det inn en melding, hun kunne selvfølgelig ikke denne helga, som egentlig passer meg veldig bra men hun spurte samtidig etter å finne på noe neste helg som passer ganske mye bedre =D Virket som hun var en smule intressert^^

Lenke til kommentar

Et spørsmål. Hvorfor må du absolutt treffe henne på en fest? Alstå why, sansynligheten for at han andre duden kommer er jo til stede. Hvorfor ikke bare møtes der festing og alkohol ikke er inn i bildet i det hele tatt og bare ta det videre derifra???

edit: Feil quoute

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Jeg regner med den quoten din er feil? Siden jeg jobber faktisk og ingen av de greiene der stemmer omtrent... Er ikke det at jeg absolutt må ha henne med på en fest, men det er jo faktisk en god mulighet til å bli bedre kjent og ta det videre derfor. Han andre fyren kommer ikke til å være tilstede med mindre jeg vil det, planen er at vi skal dra på fest sammen neste uke, vet ikke om noe enda men jeg finner nok noe, eller så har jeg bare fest hjemme selv tror jeg og jeg velger jo såklart selv om jeg vil ta med han andre fyren eller ikke, men tror ikke han er så stor trussel lenger uansett...

Jeg kan såklart spørre om hun bare vil henge ute å finne på noe, men tror ikke det blir noe suksess, får se litt hva som skjer...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ok nå i helga skulle vi møtes da, vi har sendte masse meldinger til hverandre hele dagen og hun virka inntressert i å møte meg ihvertfall da jeg ikke måtte stå på insiativet, vi hadde liksom avtalt hvordan hun skulle komme seg dit og når. Men det som da skjedde var at jeg plutselig ikke fikk noe svar på meldinger eller noe som helst, jeg gadd ikke å mase men når det begynte å dra seg mot kvelden ringte jeg da, og ja hun hadde ikke mer penger på kortet så fikk ikke tak i han som skulle hente henne så hun måtte gå.

En god stund seinere kom jeg ihvertfall frem, endte ihvertfall med at vi sov sammen, orker ikke skrive alt som skjedde...

Men liksom nå vet jeg ikke helt hva som skjer fremover, har ihvertfall blitt bedre kjent nå, men føler litt at ballen er på hennes side nå egentlig. Har ikke lagt noen planer fremover og jeg veit hun ikke har penger på kortet så hun får ikke tak i meg uansett, men er så stress alt dette her, føler at nå får det gå litt mer av seg selv, orker ikke stresse rævva av meg for at hun skal få alkohol sjåfør komme seg hjem osv >.<

Lenke til kommentar

Jada, men vil helst at hun skal vise litt insiativ tilbake også. Altså jeg skulle møte henne på fredag, men alt ble bare kluss. Vi skulle møtes på en fest av noen venner av meg, hun gikk selvfølgelig tom for penger på kortet uten at jeg viste det så fikk aldri noe svar, jeg tenkte ikke så mye over det da, men tilslutt så ringte jeg henne og da fortalte hun at hun var tom for penger på kortet og at sjåføren aldri dukket opp og at hun satt ute å ventet. Jeg ringte da han som skulle kjøre henne men han var maaaaaange mil unna og han hadde ikke hørt noe fra henne så derfor kom han ikke. Endte med at hun gikk ned til byen der jeg bor som er ganske langt(1-2km) og vi stakk til en fest som var borti nabolaget mitt. Vi pratet å ha det fett, som vanlig når jeg er full klarer jeg ikke å fokusere på en person så ble til at vi pratet endel sammen og sånn, men jeg var også mye med de andre som var der, men etter at alle dro og det bare var oss to igjen(resten sov)pratet vi endel sammen og hadde det ganske koselig, hun er ikke avisende, men skulle gjerne likt at hun viste litt mer interesse, men dette kan komme av at hun er ganske sjenert, har merket at hun er det og vi har ikke møttes mange ganger som sagt :p. Hun viser meg jo ekstra oppmerksomhet og virker engasjert når jeg prater med henne ihvertfall. Jeg har selv vært aaaalt for dårlig til eskalere eller ta steget videre som noen sier, og det er ikke helt umulig at hun er uviten om at jeg er intressert, hvis vi ser bortsett fra at jeg faktisk inviterte henne med på en fest når vi knapt kjente hverandre og at vi har pratet endel på sms osv. Men hun har ikke tatt steget videre ihvertfall, stygt redd for at jeg får den jobben =P Vært litt bortskjemt der før, da jeg egentlig ikke har måttet gjort noe som helst. Dagen etter møttes vi igjen, vi var begge edru denne gangen, men rimelig reduserte ettersom vi kun sov 2 timer den natten >.<

Og nå er hun tom for penger på kortet så hun får ikke tatt kontakt ihvertfall, de gangene hun har tatt kontakt så har det somregel vært fordi vi har hatt noen "events" planlagt allerede uansett, men føler jeg kanskje blir litt masete hvis jeg spammer henne ned med meldinger og tlf samtaler igjen nå som vi har vært sammen hele helga. Har egentlig satset på at hun skal ta kontakt igjen eller at vi treffes random, men blir litt vanskelig når hun ikke har penger på kortet så litt usikker på hva jeg skal gjøre. Jeg skjønner jo at jeg snart må bryte isen hvis det skal bli noe, kommer jo aldri noen vei hvis jeg holder på sånn her, men er ikke så god på akkurat det punktet.. Noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre eller? Og JA jeg er villig til å ofre endel, men er ikke helt sikker på om det å "mase" er helt veien å gå, så jeg prøver å ikke ringe/sende alt for mye meldinger. Men er kanskje det som må til?

Men er rimelig sikker på at jeg fortsatt har sjanse, må bare spille kortene riktig og har gjrot det litt dårlig hittill >.<

Har liksom gått en dag og jeg er nesten desperat på å bare høre fra henne. For alt jeg vet kan det hende hun er med han andre karen hver eneste dag!!

Kom gjerne med tips, trenger det veldig akkurat nå! hehe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...