runsyn Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei, Får endelig Fiber bredbånd fra BKK (Altibox løsningen fra Lyse). Planen er å gå for 30/30 MB men da kommer spørsmålet hva router anbefaler folk. Er litt kjedeligt at routeren skal bli flaskehals når eg endelig får skikkelig hastighet. Jeg vil gjerne har en router med VPN, ikke mer en 1500 kr. Den bør være klar for at Altibox hastigheten kan øke i fremtiden. Noen som har anbefalinger? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.smallnetbuilder.com/component/o...,189/chart,121/ DIR-655 er jo et godt kjøp som holder lenge bare husk å slå av PPTP i firewall settings for at VPN skal fungere smertefritt. Lenke til kommentar
smy Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 dir655 på 50/50 her funker flott for meg Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Personlig så sliter jeg med VPN på DIR655 da virker sim routeren ikke klarer å forwarde riktig til linux serveren min. Vil kanskje anbefale deg og se om det er noen andre routere i denne klassen som har hardware vpn. Men ellerså så er det en top router:) Lenke til kommentar
runsyn Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 DIR 655 har jo ikke noe VPN da må en bruke Software VPN, dersom valget faller på denne noen anbefalinger til Software VPN løsninger? Andre anbefalinger til router med de spesifikasjonene taes imot med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå