Snorre Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har laget et arrangement av en del av åpningstemaet i Oblivion på pianoet. Spilte det inn fort og gærnt, så ikke forvent noe supergreier. Men håper noen finner glede av arrangementet mitt uansett. Beklager et noe sært lydformat. Fant ikke ut hvordan jeg eksporterer til MP3 eller FLAC i farten. Så det ble AIFF. Men AIFF-formatet fungerte i både Windows Media Player og Songbird, så tar sjansen på at de fleste greier å kjøre det. Hvis ikke kan dere gi beskjed, så skal jeg se om jeg ikke får konvertert det. Oblivionintro.aif Snorre Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Har prøvd meg litt på den selv, Snorre, og vi hadde nokså lik tolkning! Veldig pent spilt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Takk for ros. Min klassiske bakgrunn er godt for noe ser det ut til. Spilte noen år hos privatlærer før jeg ga meg. Er mange år siden jeg spilte hos lærer. Så nå sitter jeg bare å pludrer litt på pianoet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Likte denne bedre enn originalen. Må si at originalen var veldig episk, men den mistet fort piffen, etter jeg hadde hørt den så mange ganger. Men dette var mer tidløst og vakkert! Enda mer episk spør du meg. Fine variasjoner, likte at den ikke var helt lik originalen. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Skulle ønske jeg var så flink til å spille etter øret..... Det var ihvertfall en fin "tolkning" av den... Lenke til kommentar
xersess Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Veldig pent spilt. Ein finner mykje interessant blant spel. Sjølv spelar eg ofte creation-melodien til Terranigma på gitar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå