Gå til innhold

LG KF750 Secret VS LG KU990


4xjalo

Anbefalte innlegg

Skal som mange andre handle ny mobil, og har lyst til å prøve noe annet enn SE og nokia som jeg har hatt før. Har funnet ut at det enten blir LG KF750 Secret eller LG KU990.

 

Hvis det er noen med erfaring med disse telefonene eller som har grunnlag for å anbefale den ene foran den andre, hadde det vært fint med innspill, om ikke annet bare gjøre det litt lettere for meg å velge..

 

 

 

Mvh J

Endret av 4xjalo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har også ku990 og det at den er en drøm å skrive meldiger på, nåvel.. det kan diskuteres! skriver man fort er det lett å bomme og trykke på feil "tast". noe man kan bli sprø av i lengden! men ellers en veldig god telefon! noe dårlig batterikapasitet pga den store skjermen som trekker mye strøm.

 

Har du da kalibrert tastaturet? viss du har gjort det skikkelig ska eg love deg det er myye lettere å treffe rett...

Lenke til kommentar

det har jeg gjort ja. men som Ullsokk1 sier, så er nok ikke touch det beste om man skal skrive meldiger kjappest mulig.

 

Nei det stemmer, men det er mye bedre og skrive meldinger med KU990 en f.eks Iphone og andre touch skjerm mobiler eg har prøvd...

 

Ps: For å ver på det rette, KU990 er ikke touch skjerm mobil, men trykkskjermmobil.

Endret av nikjolaos
Lenke til kommentar

Takker for innspill!!

 

Har lest tester og KU990 har fått jevnt over bra i testene så frister å kjøpe den. KF750 er vel noe nyere, så finner ikke så mye om den enda. Men ikke sikkert det er noe dårligere tlf heller dah...

 

En ting jeg lurer på om noen vet, er at på 750 skal det være herdet glass. Er det også herdet glass på 990??

Endret av 4xjalo
Lenke til kommentar

Hei 4xjalo:)

 

Har selv KF750 Secret, har bare hatt den i 5 dager nå men til nå har jeg fått testet litt;)

Så først og framst den er lett og skrive melding med så med litt trening så skriver man mld'er rimelig fort;)

Kameraet og Videokameraet er begge ganske så bra, enda i lite belyst rom har jeg fått ganske så klare og opplyste bilder med denne!

Videokameraet er vell det beste jeg har sett på mobil, fungerer godt i lyse og mørke omgivelser.

Itillegg til at kamera og videokam er bra så er den stappfull av siste teknologi og har et nydelig design, karbon bakdeksel som du kjenner er solid og kanskje litt tyngre enn forventet når man ser på hvor tynt det er.

 

Min erfaring av KF750 Secret til nå har vært oversakende positiv:)

Noen som sier den er treig, men tvert imot min er ganske så rask:)

 

Anbefaler Secret:)

 

en minus til KF750 Da, finner ingen PCsuite enda, men kan forde bruke masselagrings enhet dingsen til å overføre musikk og slik så er ikke igrunn noe problem

Lenke til kommentar

Anbefaler Secret:)

 

en minus til KF750 Da, finner ingen PCsuite enda, men kan forde bruke masselagrings enhet dingsen til å overføre musikk og slik så er ikke igrunn noe problem

 

Kan skjønne der er pc suite, det gikk som en lek å overføre kontakter og kalender hendelser

Eneste minuset lg og samsung driver med er begrensninger i anntall kalenderhendelser mann kann ha....det er noe tull

Lenke til kommentar

Har hatt KU990 måneder nå og er utrolig fornøgd! I begynnelsen var det litt ubehagelig med touch, ettersom jeg for det meste har hatt kun SE... Kameraet er utrolig bra, touch'en er ikke for overfølsom, så du sitter ikke å iriterer deg over at du alltid kommer borti ting du ikke VIL komme borti når du skriver meldinger for eksempel... Menyen og alt annet er også veldig bra, enkel og grei å venne seg til

 

 

Anbefaler LG KU990'en ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...