Madman Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Heppz. Kan noen der ute si meg hvilket av de to er best?? Trenger også litt grunnopplæring. Så hvis det er noen snille sjeler der ute hjelp meg. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Heppz.Kan noen der ute si meg hvilket av de to er best?? Trenger også litt grunnopplæring. Så hvis det er noen snille sjeler der ute hjelp meg. Hva er best: Ferrari eller Land Rover? Rødvin eller hvitvin? Det kommer helt ann på hva man er ute etter og hvilken sammenheng du skal bruke det i. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 For å forvirre litt mer så har du jo også eMule, eDonkey, WinMX +masse mer. Skal du laste ned musikk og bare er ute etter enkeltsanger så er kanskje WinMX tingen(Du får sortert etter filtype og bitrate +++) Skal du laste ned hele album så er kanskje DC(++) bedre da du kan velge hele mapper. Bruker selv DC til det meste. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det du sa bruker å stemme, men ikke i dette tilfellet. Eller hvis du leter etter virus og spyware er kazaa bra, ellers ruler DC++/oDC Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 De to kan ikke sammenlignes. Personlig bruker jeg oDC som er en variant av dc++, men så han jeg 10mbit linje som stor hd, så jeg kommer inn på de bra hub'ene. Har du adsl er vel kanskje kazaa best, flere å hente fra. Mens har du adsl og kobler deg til den treg hub vil det går meget seint. Det jeg prøver å si er at du får nesten bare prøve deg fram og finne ut hva du liker best selv. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Hei igjen. Skal brukes til å laste ned spill, mp3, progs og kanskje film. Har bredband, 2mb linje ligger på 60 - 70 kb/s. Kan ingenting om disse programmene. Gi meg gjerne en innføring. Lenke til kommentar
theyoytoy Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 2 mb linje på 60-70 kbps, har du blitt lurt eller. Syntes det var meget sent. Men virker som DC er best til noe, men kazaa er best til noe annet. Med dc laster jeg ned: De nyest filmene, spillene, progs og en sjelden gang mp3. Nårjeg bruker kazaa, bruker jeg det bare til mp3. Det er bare å prøve seg frem. Kanskje finne en "light" BBB hug hvor du får tilgang. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Hvor finner jeg div stuff å laste ned da?? Hint ?? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Vi utveksler ikke informasjon om hvor man kan laste ned gratis spill og programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg