dePt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei. I dag ville maskinen plutselig ikke starte. Jeg kommer til XP-logoen med loadingbar, men her er det slutt. Har prøvd å starte i sikerhetsmodus, uten ressultat. Maskinen fungerte helt fint i går, og det har ikke blitt gjort noen endringer siden jeg skrudde den av i går kveld. Ideer om hva som kan være galt? Evt. løsninger? Takker for svar dePt Edit: Nå får jeg bluescreen når jeg laster XP. Les post 3 Endret 28. september 2008 av dePt Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Samme dritten skjedde med meg når jeg installerte SP 3. Hele dritten ble korrupt og jeg måtte formatere. Men du har ikke gjort NOEN ting? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Mulig det var en oppdatering her om dagen, men ingenting fysisk. Tok skiftet kabinett i dag (etter probleme oppstod) Og nå får jeg bluescreen når jeg laster XP. Noen formening om hva som går galt her? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 En slik feil skyldes ofte korrupte driver filer på harddisken, prøv å boot med en CD,USBpenn eller Floppy og kjør CHKDSK Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 CHKDSK? Dette kjenner jeg ikke til. Skal prøve CD-boot. Må finne en XP cd først... Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Finner ikke XP-CD'en. Er nå på leiting etter de nødvendige filene for å få bootet XP fra USB-stick. Noen som kan peke meg i riktig retning? Lenke til kommentar
dePt Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Gav opp og installerte Vista. Ingen problemer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå