Eggeplommen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei Jeg har akkurat fått elevkort på skolen, men jeg vet ikke hva jeg kan bruke det til? Er det sant at man får rabatter på tog osv? Jeg har egentlig ikke peiling. (Jeg går på vgs) Håper noen kan svare meg ? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det viser at du er elev ved den aktuelle skolen. Brukes ofte til å ta utskrift på skolen. Rabatt på tog har jeg aldri hørt om, men i starten av skoleåret får man ofte rabatter på ting hos butikker og lignende. Ta en titt i elevkalenderen du muligens fikk utdelt da du begynte på skolen. Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På min skole brukte man det kortet på biblioteket. Hver gang jeg skulle låne en bok scannet bibliotekaren kortet på en kortleser. Er sikkert lettere å holde orden på hvem som har lånt hva... Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Vi bruker det for å komme oss inn på Rimi Endret 28. september 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg bruker det på samme måte som studentkort som f.eks. på tog. Lenke til kommentar
Eggeplommen Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Jeg bruker det på samme måte som studentkort som f.eks. på tog. Ja det funker på tog har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå