nirvanapm Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Når jeg sitter inn ett AGP kort rett inn i pcen, slukker hele pcen. Og visst jeg prøver å ha pcen av imens jeg sitter inn kortet, kan jeg ikke slå på pcen i det hele tatt. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Pcen heter Dell Optiplex GX260, ikke det mest fancy greiene Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Mener du at du driver og setter i kort når PC'n står og går? Dette skal du jo ikke gjøre. Lenke til kommentar
nirvanapm Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Mener du at du driver og setter i kort når PC'n står og går? Dette skal du jo ikke gjøre. Neida. da kortslutter det jo. Men visst jeg sitter det i imens pcen er av, og så slår den på, går den ikke på i det hele tatt. Lenke til kommentar
tamw Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) prøv å resett bios. du jør det ved å ta ut batteriet på hovedkortet og sette det inn igjen, eller å flytte cmos jumper til posisjon 2 og tilbake igjen. skru av psu før du jør dette da.. husk å sett inn den extra strømpluggen til sjermkortet hvis den har det.. Endret 27. september 2008 av tamw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå