tomboy Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Fikk vite igår at jeg burde velge ett av disse HK: Abit KR7A (for dyrt) Shuttle AK31 V3.1 MSI K7T266 PRO2A Asus A7V266-E Epox 8KHA+ Soltek SL-75DR2 (er det forskjell på 75dr2 og 75drv2?) Fikk også tips om ikke å kjøpe deskstar 60gpx 40gb. Skal jeg velge WD eller Seagate? TAKK TIL ALLE SOM SVARER Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 kjøp Aopen AK77 Plus (A) det er kjempe bra hovedkort! noe av grunnen til at dette er så bra er at aopen har drøyet lanseringen av det til andre hadde hatt sitt kort ute en stund og oppdatet små feil ol. som aopen har fikset på dette kortet. Det ser stili ut også, har en svart plate som er litt gøyere enn de grønne og brune platene. kortet er kjempe stabilt også. og gode overklokkings muligheter. selv kjører jeg det med en FSB på 152. helt stabilt. kortet har også mange andre fine finesser som RAID , watch dog , 1Mhz stepping mode og die hard bios. du får kjøpt det på http://www.psdata.no til ca.1450,- Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 mente oppdaget ikke oppdatet :wink: Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Har vært trofast mot IBM-disker i mange år, men når jeg nå oppgraderte pc´en valgte jeg en Seagate Barracuda IV 60 GB. Veldig lavt støynivå, og driftsikker som få. Angrer ikke et sekund på "merke"-skiftet. Vet ikke hvordan IBM Deskstar 60GXP er i forhold til den serien jeg hadde (75GXP), men forhåpentligvis bedre. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 hei igjenn har selvb en WD og er stor fornøyd. du kan jo lese en test som feks. denne . er ikke segate der men kan gi deg et bilde om hvordan WD funker :wink: Lenke til kommentar
Zeer Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Gå for Soltek SL-75DRV2, ett rått kort. Har det selv et av det mest stabile kortene ute på markedet akkurat no. Sjekk denne testen av hovedkort: http://www6.tomshardware.com/mainboard/01q...1126/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå