Dott^ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei Har sett litt på dette headsettet <---click Er det noen som har noen erfaringe med dette? Setter egentlig utsende høyt, siden det er noe jeg skal bruke på skolen og iPoden. Lurer også på om det er behagelig å ha på i 2-3timer (kanskje litt mye men...) Også om det er bra lyd (bass er viktig). Endret 27. september 2008 av Doott Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 link fail skullcandy er forøvrig noe sabla møkk. eneste grunnen til å kjøpe det er om du setter fjortissutseende høyere enn alt annet på jord Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 link fail skullcandy er forøvrig noe sabla møkk. eneste grunnen til å kjøpe det er om du setter fjortissutseende høyere enn alt annet på jord Hva er det som er dårlig med det? Hva vil du anbefale som ikke har et rævva utseende? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 link fail skullcandy er forøvrig noe sabla møkk. eneste grunnen til å kjøpe det er om du setter fjortissutseende høyere enn alt annet på jord Hva er det som er dårlig med det? Hva vil du anbefale som ikke har et rævva utseende? Det som er det viktigste for en hodetelefon. Det som går over komfort og utseendet. Lyden! Den er forferdelig. Jeg har propper verdt rundt 100 kroner som har mer dynamisk lyd. Bortkastet om man i det hele tatt bryr seg om lyd, verdt det om man skal stille seg i rekken med de andre sauene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva vil du anbefale som ikke har et rævva utseende? AKG K1000 Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 (endret) link fail skullcandy er forøvrig noe sabla møkk. eneste grunnen til å kjøpe det er om du setter fjortissutseende høyere enn alt annet på jord Hva er det som er dårlig med det? Hva vil du anbefale som ikke har et rævva utseende? Det som er det viktigste for en hodetelefon. Det som går over komfort og utseendet. Lyden! Den er forferdelig. Jeg har propper verdt rundt 100 kroner som har mer dynamisk lyd. Bortkastet om man i det hele tatt bryr seg om lyd, verdt det om man skal stille seg i rekken med de andre sauene. Hva er det egentlig som karaktiriserer dårlig lyd? :-) Og er det egentlig så forferdelig lyd som du skal ha det til? Jeg har lånt mamma sitt skullcandy headsett som fulgte med telefonen hennes, synes det er bra lyd i. Bare at det sklir litt fort av øra. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=342406, det er dette jeg har prøvd Endret 28. september 2008 av Doott Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Ok. Jeg har faktisk prøvd noen forskjellige Skullcandy hodetelefoner. Blant annet et som fulgte med lillebroren sin mobil. Dette var det siste jeg prøvde. (Klikk). Da jeg fikk et lignende spørsmål fra en kompis som lurte hvordan en Skullcandy hodetelefon hørtes ut for meg, (han syntes den ikke var så ille). Da tok jeg en stor bit plast foran fjeset og holdt forskjellige toner, tok den vekk samtidig som jeg holdt samme tone. Der har du den. Det er noe som hindrer lyden å formidle. Akkurat som en sanger holder foran munnen, halvveis plugget inn. Du forstår. Om du ikke har en forståelse for hva ”god lyd” er, så er det ikke noe vits for meg å pøse på hva jeg synes er ”god lyd”. Kanskje er ikke du så lydinteressert? Det er min teori. Endret 28. september 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Tror jeg kanskje skal gå for dette headsettet http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340930 Men har noen spørsmål : 1. Er det tungt? 2. Er det sånn du legger sammen? 3. Er det bra lydkvalitet, er det evt. bass? 4. Ser du helt "mongo" ut når du har det på? 5. Er det stort eller lite? 6. Er det bra mic? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Steelseries 5H v2 er rimelig populært. Derfor finnes det haugevis av tråder om den allerede. Er Steelseries 5H v2 et godt valg til iPod og gaming? Vrengt lyd? Lite bass? Litt forskjellige meninger om headsettet Endret 28. september 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 er dette et bra allround headsett? musikk , spill etc.? eller hva vil du annbefale? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg skrev litt i "Litt forskjellige meninger om headsettet". Sjekk ut det. De er som sagt skapt for spill. Men i den nederste linken i mitt forige innlegg finnes det tester av headsettet. Her står det også hvordan den fungerer til musikklytting. Tror du finner mye informasjon der. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Det er ikkje akkurat eit sett eg ville gått rundt med ute. Personleg synest eg det er best å gå med propper ute og lukka sett til PC, men det koster sjølvsagt ein del meir. Det spørs kva du vil ha, eit lukka sett eller åpent. Eit lukka sett er gjerne dyrare og betre lydisolasjon, eit åpent sett er ikkje så dyrt, har dårlegare lydisolering, men ser betre ut om du går med det utandørs. Eg ville kjøpt eit sett med proppar til 3-500 kroner, eventuelt eit åpent sett i same prisklasse og kjøpt eit lukka til bruk innendørs. Du kan sjølvsagt bruke proppar eller åpent sett innandørs og, men dei er ikkje like komfortable å ha på i timevis. Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Det er ikkje akkurat eit sett eg ville gått rundt med ute. Personleg synest eg det er best å gå med propper ute og lukka sett til PC, men det koster sjølvsagt ein del meir. Det spørs kva du vil ha, eit lukka sett eller åpent. Eit lukka sett er gjerne dyrare og betre lydisolasjon, eit åpent sett er ikkje så dyrt, har dårlegare lydisolering, men ser betre ut om du går med det utandørs. Eg ville kjøpt eit sett med proppar til 3-500 kroner, eventuelt eit åpent sett i same prisklasse og kjøpt eit lukka til bruk innendørs. Du kan sjølvsagt bruke proppar eller åpent sett innandørs og, men dei er ikkje like komfortable å ha på i timevis. Jeg har propper Men er dette headsettet bra til musikk og spill nå jeg sitter hjemme og på skolen? Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 sorry dobbelt post. Men hva er det som er så mye bedre med det headsettet med USB? Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Koss Porta Pro - Tidløs klassiker! Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Koss Porta Pro - Tidløs klassiker! Nein, har dem, suger rass!!! Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå ble jeg deprimert... Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde de dyre Sennheiser HD595, som er meget bra. Kjøpte for moro skyld Philips SCH8900 fra CDON.no til 1/3 av prisen for å se om de var noe ligt de gamle Philipsene jeg savnet. Og jeg fikk helt rett. Philipsene er utrolig morsomme å bruke, ikke like korrekt i lyden som Sennheiserene, men mye morsomere å lytte til. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Koss Porta Pro - Tidløs klassiker! Det er jo en klassiker, ja. Og lyden er vel ganske bra til den prisen. Prisen ligger vel på runt 200-250? Problemet er at den ødelegger sveisen Lenke til kommentar
Dott^ Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2008 Da ble det til at jeg gikk for dette Er kjempe fornøyd, enormt bra til gaming og musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå