Gå til innhold

Har fortsatt store problemer med å få lage DivX film.

botolf

Anbefalte innlegg

Jeg har snart prøvd alt for å få til å lage mine egne Divx filmer til eget bruk vel å merke. Jeg har prøvd easy Divx, men nei da svikter lyden. Lyd kortet i pc,n er Soundblaster audigy. Har avinstalert driverene og enablet de orginale som ligger i hovedkortet, men nei ingen lyd på easy divX. Har også prøvd meg på Gordian Knot uten større hell. Har også vært å sett på en Norsk side med Norsk guide uten å få det til. Prøver nå xmpeg Encoding. Problemet er at når jeg har valgt under options f.eks vts_01_0.ifo eller f.eks vts_01_1.vob så når codingen starter så lager den ikke en hel film. Noen har anbefalt noedivx, men hvor på nettet finnes den med Engeslk tekst slik det går an å forstå hva en holder på med. Alle fornuftige svar på problemet motas med takk :grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøver nå xmpeg Encoding. Problemet er at når jeg har valgt under options f.eks vts_01_0.ifo eller f.eks vts_01_1.vob så når codingen starter så lager den ikke en hel film.

Lenge siden jeg har kodet DivX nå, så det er mulig jeg husker feil, men du må ikke velge en spesifikk .vob-fil, da koder den jo bare ned den ene gigabyte med data...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...