Pellick Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heia! Bruker OneCall kontant og får ingen dekning i Sverige. Prøvd trikset med å skrive 1 foran PIN-koden og søke manuelt etter nettverk. Får bare "ingen tilgang" på alle nettverk jeg prøver, både 3G og GSM. Sånn har det vært helt siden OneCall sendte ut nye SIM-kort til kundene. Finnes det noen triks jeg ikke har prøvd? Takk for svar. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Skot i blinde: Har du prøvd utan å taste 1+pinkode, og så velje nett manuelt? Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Skot i blinde: Har du prøvd utan å taste 1+pinkode, og så velje nett manuelt? Takk for forslag, men same story fortsatt. Så vidt jeg skjønner skulle de nye SIM-kortene sørge for bedre dekning i utlandet...ja det må jeg si funket bra Lenke til kommentar
oysteinhermansen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Skot i blinde: Har du prøvd utan å taste 1+pinkode, og så velje nett manuelt? Takk for forslag, men same story fortsatt. Så vidt jeg skjønner skulle de nye SIM-kortene sørge for bedre dekning i utlandet...ja det må jeg si funket bra Hadde samme problem i Polen sist helg. Mobilen til fruen ville ikke på nett. Dvs den var på nett de første 12 timene, men så begynte den å dette ut og komme inn. 3. dagen var den ikke på nett i det hele tatt. Prøvde da både med PIN og 1+PIN. Søkte opp alle nettene manuelt og forsøkte tilkoblingen. Ingen adgang på noen nett. Har sendt e-post til Onecall kundeservice og faktisk fått svar (sendte kopi til adm.dir etter 5 dager uten svar, det pleier å hjelpe). De sier at det har vært problem med noen SIM kort, uten å si hvilke. Men dette burde jo vært ute som info på hjemmesidene deres. Kanskje jeg skal spørre NetworkNorway direkte ? /Øystein Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Håper det ordner seg, jeg har Netcom i dag og ingen sånne problemer. Kommer til å unngå disse bakgårdsselskapene i fremtiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå