balderx Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har kontaktet kjente webshopper om deres Samsung cd-brenner sw-252B. Det står oppført at disse har 8 mb. På Samsungs side står det at Retail versjonen har 8 mb og at bulk har 2 mb, noe som webshoppene ikke gidder å bry seg særlig om da de annonserer bulk versjonen med 8 mb. Dette selv om de har innrømmet feil. Tror nok at det er flere som tror de sitter med en "fet" brenner, noe som de egentlig ikke gjør. Lenke til kommentar
eught Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Altså, hvorfor poster folk i "Hovedkort, prosessor og minne" når dette tydelig skal enten i "Lagringsmedier" eller i "Webshoperfaringer". Jeg blir mer og mer frustrert over hvor late folk er som ikke gidder å poste i riktig kategori. Selv om det ikke plager meg, så forstår jeg meget godt at moderatorene ofte er i dårlig humør, når de må flytte på ørten poster hver dag. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Om noen skulle gå i "fella" så er det heldigvis slik at kjøpet kan heves eller at butikken må levere et produkt som følger de spesifikasjonene de opplyser. Ved heving skal selvsagt forhandler betale frakt begge veier. Står det 8MB så skal du ha 8MB og ikke 2MB! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå