MidnightCreep Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heisann... Vet at det er nettop komt på markedet, men er det noen her inne som har prøvd den 2009 utgaven ? Skal visst være MYE bedre enn disse forrige, med hensyn til ytelse og etc... Evnt ligge ut noen brukererfaringer. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Heisann... Vet at det er nettop komt på markedet, men er det noen her inne som har prøvd den 2009 utgaven ? Skal visst være MYE bedre enn disse forrige, med hensyn til ytelse og etc... Evnt ligge ut noen brukererfaringer. mvh Fredrik Jeg har ikke prøvd det, men her er en link. http://www.hardware.no/artikler/norton_2009_er_lansert/56002 Lenke til kommentar
zx35 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Heisann... Vet at det er nettop komt på markedet, men er det noen her inne som har prøvd den 2009 utgaven ? Skal visst være MYE bedre enn disse forrige, med hensyn til ytelse og etc... Evnt ligge ut noen brukererfaringer. mvh Fredrik Jeg kjører 2009 på min maskin og jeg må si at jeg er meget fornøyd med den nye norton utgaven, Rask å installere. Opp daterer lynraskt med en syklus på 5-15 min. Flere tilpasnings muligheter angående resurs bruk og hvor fremtredende programmet skal være. jeg vil si at norton er til bake på sporet, om de er på sporet av virus og anen stygge dom gjenstår å se!!! Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Noen som kjører denne på Vista x64? Får ikke installert den, bare terminerer før selve installasjonen begynner. Gikk greit på x86. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Lastet ned NIS 2009 fra en tvilsom plass og brukte min egen activation code. Da gikk det bare bra. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Det finnes en 30 (?) dagers trial på alle produkter i norton serien så det er bare og prøve Prøvde den for et par uker siden og må si jeg er utrolig overasket, installeringen tok bare 1-2 minutter og veldig greit interface og muligheter og den var utrolig mye mindre plagsom en de andre utgavene jeg har testet. Også scorer den ganske bra på Av-comparatives.org (side som tester hvor bra virusprogramer greier og ta virus) så tror nåkk de er tilbake i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå