n4w Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Heisann. Har en BENQ 22" som har vært veldig god å bruke. Men nå nylig har jeg sett "gjennspeilinger" på skjermen. Noen som har en løsning? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er det bildet der et "Screenshot" ? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ja det er det. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva mener du med "gjenspeilinger", og hvordan i all verden skal vi kunne se det på et screenshot når du mener det er et problem med skjermen din? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva mener du med "gjenspeilinger", og hvordan i all verden skal vi kunne se det på et screenshot når du mener det er et problem med skjermen din? Akkurat derfor jeg spørte om det... Da er det nok heller noe med instillinger! Lenke til kommentar
n4w Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Skulle bare se om det var mulighet for å se det på et screenshot. Men si feks at man ser på et av ikonene her hos meg, da vil du se litt til venstre at det er en mer utydellig gjennspeiling av det ikonet. Nesten akkurat som en skygge av ikonet elns. Jeg har prøvd å stille på innstiligene på skjermen men ingeting ser ut til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå