bennybanan Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nå i det siste har Mybooken min begynte å dumme seg. Hvis jeg skal få tilgang på filene som ligger på harddisken må jeg som regel koble til og fra disken to-tre ganger. Nå kommer jeg ikke til filene i det hele tatt. Nå dukker den opp som en lokal disk, veldig merkelig... Noen som vet om det er mulig å fikset dette? Gjerne et program som kan reparere filsystemet, har en mistanke om at det er det som er litt fucked. Håper på svar, ligger mye stasj på den disken som er kjekt å ha:P BB Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Legge alt inn på PC'en, så formatere? Derreter legge alt tilbake igjen.. Kanskje det funker.. Lenke til kommentar
bennybanan Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Som skrevet i innlegget, kommer jeg ikke til filene:P Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har ikke WD et slags Backup program? Tl overføring og filer osv... Kanskje det er mulig og bruke det? Har ikke tid til og lete etter det nå desverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå