Fløffy Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har problem med fleire nettlesarar at sider blir ufullstendig lasta. Det kan mangle bilder og layout'en på sida kan vere heilt tullete. Lastinga av sider går treigt og eg må ofte trykke mange gonger på ein link før det bjønar å skjer noko. Har teke eit par screenshots av ufullstendige sider. Har testa med nettlesarar som IE, firefox, opera og safari. Det ser ut som at dei fleste har samma problemet men det er verst i firefox trur eg. Oppdaterte i går til firefox v.3 utan at det hjalp noko. Håpar at nokon veit kva som kan vere feil her. Takkar for svar Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Nja. Problemet lat seg løysa ved å skru maskina av over lengre tid (30min+). Problemet kjem at ved bruk i nokre timar. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Altså, problemet er ikkje løyst. Men har du prøvd å fjerne all informasjon som nettlesaren har lagra og prøvd da? Fjerne historik, passord og sånt. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Har kjøyrt CCleaner men ikkje noko utan om det. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Må ha ein liten bump.. sjå om det kjem noko resultat før eg eventuelt formaterar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå