Pizzaen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hei Jeg har en bærbar pc med Xp og en bruker som er administrator og ingen flere brukere... Men jeg husker ikke passordet. Finnes det et måte og "hacke" seg innpå en bruker uten passord? Og hver så snill og ikke stenge denne tråden, er min pc så dette er LOVELIG! Endret 28. september 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 søk på google etter "Hirens boot cd". Er en ISO fil. Brenn ut på CD plate og boot opp med denne. Her ligger det verktøy for å resette passord du måtte ønske Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hvis det er DIN maskin, kan du ta ut disken og sette den inn i et eksternt diskkabinett. Boot opp en annen harddisk, koble til den gamle med USB (fra det eksterne kabinettet) og voila. <.< Om du ikke har tilgang til filer på disken (Som Documents and Settings), så høyreklikker du på mappen og velger Properties, fjerner [Read Only]. Gå til Security tabben, klikk avdanced og sett deg selv som Owner. Evt. boot opp med en Ubuntu CD og se om du får adgang til disken på samme måte som i steget over... Igjen: Bare hvis dette er din egen maskin. Endret 27. september 2008 av Micah^^ Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ehm? Virker dette om man har passord på administrator kontoen da? Ikke bare en eller annen bruker konto.... Hva er målet her? Beholde data som ligger lagret på maskinen, eller bare får den til og virke? ...Formatere? Endret 27. september 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takker, skall skjekke det ut Målet er og få tak i en fil som ligger på skrivebordet på admin kontoen... Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Hadde en Ubuntu cd i skapet og har funnet filen min Men trenger en måte og overføre filen på... Kan ikke brenne den ut på cd/dvd for der står Ubuntu cd'n... Og får meg ikke på nettet, vet ikke hvorfor... Filen er på 2 gig ca! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Funker USB-penn / ekstern harddisk? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Funker USB-penn / ekstern harddisk? Har ikke noe sånt Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 En slik koster fra 50-lappen og oppover. Veldig kjekt å ha. Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 http://www.google.com/search?ie=UTF-8&...p;q=upload+5+gb Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Edit glem det.. Så nå at han kun hadde en bruker. Endret 27. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvordan hadde du i utgangpunktet tenkt å overføre fila og til hva. Du kan jo boote med Windows PE CD med BartPE plugin for "map network drive" mot en annen windows maskin og kopiere over lokalnettet. http://www.bootcd.us/BartPE_Plugin_Details...work-Drive.html Eller du kan sette opp en lokal FTP server eller tftp server på en annen maskin i lokalnettet ditt og laste opp fila fra laptoppen som er bootet med linux. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Er det ikke bare å overskrive sam-fila? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Har du en mobil med minnekort da? Som du kan bruke som ekstrern-harddisk. Endret 27. september 2008 av Kong _Kake Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) http://www.google.com/search?ie=UTF-8&...p;q=upload+5+gb Har jo ikke internett på den! Har du en mobil med minnekort da? Som du kan bruke som ekstrern-harddisk. Nope En slik koster fra 50-lappen og oppover. Veldig kjekt å ha. Ja, har tenkt på det flere ganger, men jeg har kommet meg på byen så har dere (folk på forumet) funnet ut hvordan jeg kan gjøre dette... Hvordan hadde du i utgangpunktet tenkt å overføre fila og til hva. Du kan jo boote med Windows PE CD med BartPE plugin for "map network drive" mot en annen windows maskin og kopiere over lokalnettet. http://www.bootcd.us/BartPE_Plugin_Details...work-Drive.html Eller du kan sette opp en lokal FTP server eller tftp server på en annen maskin i lokalnettet ditt og laste opp fila fra laptoppen som er bootet med linux. Hvordan gjør jeg dette da viss jeg ikke greier og logge meg innpå nettverket ? Endret 27. september 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Danny Boy Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Haha da har du vel ikke så mye annet valg enn å kjøpe en minnepenn Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Uff, ingen hører på meg . Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det enkle er ofte det beste... Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Er det ikke bare å overskrive sam-fila? Hva er en sam fil ? Litt mere info hadde vært greit Det enkle er ofte det beste... Får prøve dette viss det ikke kommer opp noen flere gode forslag Endret 27. september 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå