Henrikse Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Skal kjøpe meg non nye høyttalere nå, siden mine craetive SBS 380 ikke lenger oppfyller kravene jeg stiller til lyd. Jeg har et nokså lite rom og har skråtak rett bak meg, så jeg tror jeg skal gå for et 2.1 sett (hvis ikke noen greier å overbevise meg om noe annet). Har sett en del på Logitech z-2300 2.1 og de virker som et godt alternativ. Er det noen som ha noen erfaringer om disse høyttalerne, eventuelt andre jeg kan kjøpe? Har X-FI Xtreme Audio montert i PCn, så jeg tro ikke det skal være nødvendig å oppdatere der? Setter stor pris på svar Endret 30. september 2008 av Henrikse Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 De der er et godt alternativ. Jeg har et 2.1 anlegg til ca. 500 og det er ganske puslete i forhold. Lenke til kommentar
nipton Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) jaa med z-2300 får du bra trøkk, det kan æ love dæ. Prøv å spill Young Jeezy - Hypnotize eller uansett bass sang XD sykt.. Trur du blir veldig fornøyd. neida du treng ikke å oppdatere kortet ditt, går fint Endret 28. september 2008 av nipton Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Da tenker jeg at det er z-2300 det blir Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Da var de kjøpt. Kjempehøyttalere! Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Gratulerer så mye! Har samme selv og er storfornøyd. De er helt rå på film og "bass-musikk" ! Skru opp bassen litt og prøv denne f.eks: Baracuda - LaDiDa Se filmen hos Youtube Endret 30. september 2008 av Qtecman Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) chemical brothers-bass test!!!!!!!! mr.oizo-fleat beat benny benassi-satisfaction prøv disse Endret 30. september 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg håper virkelig ikke dere er stolte av å høre på det greiene der? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 heHeHhe, hører selvsagt på mye annet også,men legger av den grunn heller ikke skjul på at noe av det liker jeg å høre på en tid til annen. når det gjelder bass musikk så er det uendelige mengder av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå