RasmusKRiis Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Tok dette bilde i går i Drøbak. Hva synes dere? Hvis dere finner noe, hva er bra? Edit: legger til samme bilde med annen crop. Bedre? Endret 27. september 2008 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Etter min mening er dette et litt kjedelig motiv slik det er nå; Forbedringer; - Rett opp bilde (ser ut som om det heller mot høyere) - Skulle gjerne sett en litt kraftigere silutt - Mer kontrast i himmelen (blir litt for tam liksom) Ellers likte jeg måte du tok bilde på, nesten panorama på høykant Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hva er bra... Jo det som er meget bra er at du SÅ motivet, kjempebra, ikke lett å finne motiver, men personlig så synes jeg du har funnet noe bra her. Men som sagt, det er skjeivt (noe jeg egentlig ikke skal snakke om..) Synes også det er litt for mørkt. Men et bilde som med litt fiksing kan ble ganske bra. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvis hovedmotivet i bildet skal være måka må du gjøre en ting. Kom deg nærmere. Som et miljøbilde derimot funker det litt bedre, men da kommer himmelen som er altfor lys inn igjen. Og grunnet formatet har du kanskje fått med deg litt for mye? Begrens motivet. Du har funnet et flott sted, du får overvåke stedet for å finne tidspunkt der lyset er bedre, utforske flere vinkler og kameraståsteder. så har du mulighet til å ta flere bilder. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jammen satt det ikke en måke på bakerste stupebrett også .....stilig.... Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Prøvde og forandre på noe, ble det bedre?? Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Syns dette var ganske bra egentlig. Likte godt fargene på åsene i bakgrunn. Det er tre stupebrett og tre måker. Synd at den siste ikke satt på ett brett den også. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har retta opp bilde i forhold til stupebrettet og fjerne den eine måken og lagt til en på det midterste stupebrettet. Hadde dette vore eit bedre motiv? Spør fra meg og kansje trådstarter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå