Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 14 Oktober er en stor dag! Det er dagen det hele kommer! Hurra! Jeg snakker selvsagt om 3.0 patchen til World of Warcraft som blir lansert borti statene. Det er selvsagt bare en del av den utenomjordisk konspirasjonen om å ta over jorda. De legger inn sublime beskjeder i gameplayet. Neinei, du blander. Romvesnene kom i fjor de, ved 2.0-oppdateringen. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg må le viss noe skjer i dag. Ikke at jeg tror de, eller har trodd det. Men jeg er ihvertfall ærlig nok til å si,, vi hadde ikke tapt på det viss det hadde skjedd noe. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Noe har skjedd! Visstnok... Her er det! Var en finne (tror jeg) som så noe i luften, så han tok bilder Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og her er bildet uten trekanten Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hysj, ikke ødelegg for de som tror på sånt! La dem tro på Gud, Aliens eller hva annet som er der! Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og her er bildet av bare trekanten: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ja, de landet på taket på Telenor-bygningen på Fornebu for en time siden, men saken er dysset ned. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Det som har skjedd/skjer, er at folk (desperate som de er) sitter og redigerer bilder for harde livet. Der de får stjerner eller annet lys til og ligne på "tegn fra de utenomjordiske". Endret 14. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
____________ Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Kraftig jordskjelv rammet Hellas Halvparten av alle registrerte jordskjelv i Europa skjer i Hellas, men de fleste har sitt senter i havet og forårsaker små skader. Jordskjelv i Kirkenes - 29.mai i år var det et skjelv på 2,9 på omtrent samme sted. Det er litt uvanlig med et skjelv på omtrent samme sted, men dette er et typisk norsk skjelv som vi har en del av, sier han. Ønsker Nord-Norge som egen stat - Bare siden midnatt har det kommet 800 nye medlemmer i Facebook-gruppa. Det er helt enormt, sier Winther. "Jordskjelv", du liksom. IT HAS BEGUN Endret 14. oktober 2008 av jmk Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) De har kommet! De er nå over Oslo! Endret 14. oktober 2008 av FLarsen Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Andromeda? Meg du spør? Jeg vet ikke, søkte bare på "spaceship" på google bildesøk. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 helt fersk video som viser masse ufoer tydelig med metall skråg Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 helt fersk video som viser masse ufoer tydelig med metall skråg Den er oppbrukt. Ble laget så mange filmer med den innblandet i diverse wow-filmer som kunne "beskrive" hvordan det ville se ut etter patchen og hva som ble endret evnt. mer added stuff. Meget irriterende, med andre ord! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Grrr. De som annonserte at dagen i går skulle bli full av aliens burde slaktes>< Gleda meg skikkelig jeg =( Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 for et virkelig SJOKK at det ikke skjedde noe. Passer bra med "hva var det jeg sa?" her nå men Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 for et virkelig SJOKK at det ikke skjedde noe. Passer bra med "hva var det jeg sa?" her nå men Tror dette innlegget var ment ironisk uansett, hvis ikke er trådstarter èt stk merkelig person:) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 for et virkelig SJOKK at det ikke skjedde noe. Passer bra med "hva var det jeg sa?" her nå men Tror dette innlegget var ment ironisk uansett, hvis ikke er trådstarter èt stk merkelig person:) Har du sett hans andre tråd? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 for et virkelig SJOKK at det ikke skjedde noe. Passer bra med "hva var det jeg sa?" her nå men Tror dette innlegget var ment ironisk uansett, hvis ikke er trådstarter èt stk merkelig person:) Har du sett hans andre tråd? Nei? Gief link plox ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg