Armin23 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Scientology Requires Money for their "truth" we Require nothing... *snipp* Hvem har skrivd dette? Aliens, igjennom et menneske? Jeg er en Alien. Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Scientology Requires Money for their "truth" we Require nothing... *snipp* Hvem har skrivd dette? Aliens, igjennom et menneske? Jeg er en Alien. Seriøst skjerp deg a.. Vi skjønner at du kødder... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Jadda såå Endret 10. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hadde du trodd på meg hvis jeg sa at jeg var en utenomjordisk? Fordi det er jeg faktisk, og jeg skal hindre at Hybrakuska aldri kommer til Jorda. All heil Lelouch! Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Scientology Requires Money for their "truth" we Require nothing... *snipp* Hvem har skrivd dette? Aliens, igjennom et menneske? Jeg er en Alien. Seriøst skjerp deg a.. Vi skjønner at du kødder... Vi er fredlige, alt vi tilbyr er sannheten og kjærlighet. Noe dere trenger sårt i denne krigskulturen som har omslukt deres bevisthet. Om 4 dager vil mine brødre og søsken vise seg på himmelen, deres regjeringer vil prøve å fremstille oss som fiendtlige og angripe, vi vil ikke svare med nødvendig styrke for å bevise vårt hovedoppdrag som er Kjærlighet. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Scientology Requires Money for their "truth" we Require nothing... *snipp* Hvem har skrivd dette? Aliens, igjennom et menneske? Jeg er en Alien. Seriøst skjerp deg a.. Vi skjønner at du kødder... Vi er fredlige, alt vi tilbyr er sannheten og kjærlighet. Noe dere trenger sårt i denne krigskulturen som har omslukt deres bevisthet. Om 4 dager vil mine brødre og søsken vise seg på himmelen, deres regjeringer vil prøve å fremstille oss som fiendtlige og angripe, vi vil ikke svare med nødvendig styrke for å bevise vårt hovedoppdrag som er Kjærlighet. Ja, og jeg er Gud. Jeg skal lage et HÆLVETTE for dere om dere kommer hit. Satan kommer også opp av jorden den 14. Så da kan alle møtes!. Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 DU ER SLEM..... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 tihi. Nei, skal prøve og skjerpe meg, så tråden holder seg sånn ca seriøs Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) EDIT: også armin? sa ikke du at dere er fredelige? dere må være vandt med en merkelig kultur.. eller er det bare deres måte å vise kjærlighet på å spise folk? Endret 10. oktober 2008 av HanssA Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) Det funker ikke. Aliens har skjold, du må nok bruke en kjemisk blanding av saltsyre, black boy grillkrydder og kanel for og ta de Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) Det funker ikke. Aliens har skjold, du må nok bruke en kjemisk blanding av saltsyre, black boy grillkrydder og kanel for og ta de OMG! jeg er tom for black boy grillkrydder,, I'm doomed=/ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) Det funker ikke. Aliens har skjold, du må nok bruke en kjemisk blanding av saltsyre, black boy grillkrydder og kanel for og ta de OMG! jeg er tom for black boy grillkrydder,, I'm doomed=/ I know a black boy that can help you, his name is Roy! Endret 10. oktober 2008 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg er en Alien. Dette begynner faktisk å nærme seg denne. Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) EDIT: også armin? sa ikke du at dere er fredelige? dere må være vandt med en merkelig kultur.. eller er det bare deres måte å vise kjærlighet på å spise folk? Spise deg betyr Spirituell oppløftning på pleideanskt.. Å renvaske ens sjel åååå du trodde spise deg som aliensen i hollywood ! nei vi er ikke sånn.. Vi er de gode gutta! Jeg begynner Virkelig å leve meg inn i denne rollen, jeg må slutte før jeg fortsetter sånn her hele helga ute på byen! haahahah shit Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) EDIT: også armin? sa ikke du at dere er fredelige? dere må være vandt med en merkelig kultur.. eller er det bare deres måte å vise kjærlighet på å spise folk? Spise deg betyr Spirituell oppløftning på pleideanskt.. Å renvaske ens sjel åååå du trodde spise deg som aliensen i hollywood ! nei vi er ikke sånn.. Vi er de gode gutta! Jeg begynner Virkelig å leve meg inn i denne rollen, jeg må slutte før jeg fortsetter sånn her hele helga ute på byen! haahahah shit haha. Fin måte og sjekke om damer på det, de tenner sikkert på folk som tror de er aliens :!: Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du er den første jeg skal spise..... OMG!!! fikk pm av armin:O Okey, hvem kommer til hadeland og backer meg `? ta med tankser og bazookaer=) EDIT: også armin? sa ikke du at dere er fredelige? dere må være vandt med en merkelig kultur.. eller er det bare deres måte å vise kjærlighet på å spise folk? Spise deg betyr Spirituell oppløftning på pleideanskt.. Å renvaske ens sjel åååå du trodde spise deg som aliensen i hollywood ! nei vi er ikke sånn.. Vi er de gode gutta! Jeg begynner Virkelig å leve meg inn i denne rollen, jeg må slutte før jeg fortsetter sånn her hele helga ute på byen! haahahah shit haha=P du drar damer på det da.. Lenke til kommentar
Armin23 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 http://photo.livevideo.com/photo/passion_2...137D709643.aspx Dette er bilde av min forrige Ex jeg skal vise fram Lenke til kommentar
HanssA Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://photo.livevideo.com/photo/passion_2...137D709643.aspx Dette er bilde av min forrige Ex jeg skal vise fram søt<3 Lenke til kommentar
B25S Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://photo.livevideo.com/photo/passion_2...137D709643.aspx Dette er bilde av min forrige Ex jeg skal vise fram søt<3 Var ikke så verst nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg