Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forstår meg ikke på damer

Gjest Guest_Forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Forvirret_*

Hei på dere.

Jeg forstår meg ikke på damer. Har en jente på høgskolen jeg har blitt utrolig betatt av. Vil ikke bruke ordet forelsket, for har bare kjent henne et par uker. Men, vi har kjemi og prater mye sammen. Vi pleier og jogge sammen etter skoletid et par ganger i uken, og henger mye sammen på fester osv. Hun er noen år yngre enn meg, om det skulle ha noe å si.

Uansett, jeg ANER ikke om hun er interessert i noe mer eller ikke.

Tegn som tyder på at hun IKKE er interessert:

-Snakker ofte med andre selv om jeg står i nærheten

-Tar sjelden initiativ til samtale med meg, selv om hun ikke finnes reservert eller beskjeden.

Tegn som tyder på at hun ER interessert:

-Vi har kjempegod kjemi, og hun gir meg mye oppmerksomhet når vi er ute på sosiale ting med klassen osv.

-Ber meg med på jogging når jeg glemmer å spørre selv. Som oftest er det jeg som tar insj.

Uansett, det er første gang jeg har møtt en jente jeg har skikkelig beundret. Hun er selvstendig, smart, pen, morsom og en dame jeg kan se for meg som mor til mine barn. DET er første gang jeg har følt ovenfor en jente.

Håpløs tråd, jeg vet, men måtte bare få luftet tankene litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så god på det selv, men bare et litt flørtende dytt om dere går å snakker. Har prøvd selv, hvis hun reagerer med å dytte igjen eller le litt, så er det vel et godt tegn =) Eller om vinteren da, litt forsiktig dynking :p Det er stas, som oftest. Bare et eller annet som liksom sjekker om hun gjengjelder det eller noe :)

Selv har jeg også problemer med å vite om en jente er interessert så du er ikke alene der ^^

Endret av Satyric
Lenke til kommentar
Er ikke så god på det selv, men bare et litt flørtende dytt om dere går å snakker. Har prøvd selv, hvis hun reagerer med å dytte igjen eller le litt, så er det vel et godt tegn =) Eller om vinteren da, litt forsiktig dynking :p Det er stas, som oftest. Bare et eller annet som liksom sjekker om hun gjengjelder det eller noe :)

Selv har jeg også problemer med å vite om en jente er interessert så du er ikke alene der ^^

dynking er ikke noe tess da?

inviter hu med på noe, mekk en fet dinner eller noe:)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jenta_*

Høres ut som at hun ser på deg som en venn :\ Men ta å sjekk ho opp litt :) Ser at du"oppfører" deg litt som en venn og, du må vise interesse heller. Go for it!

Lenke til kommentar

Det er ikke godt å si. Jeg går selv på høyskole, og der har jeg også fått meg noen guttevenner. Han ene pleier jeg å trene sammen med, og vi har dratt på noen fester sammen. Jeg ser bare på han som en venn - han kunne aldri blitt noe mer.

Du må prøve med litt tilfeldig kroppskontakt...si at hun har noe bøss håret hennes som du må ta ut, hva som helst!

Se hvordan hun reagerer når du tar på henne - ser hun deg i øynene, blir stille og du merker at hun liker at du tar på henne, så er hun kanskje interessert. Vrir hun seg litt unna og blir stressa, så syns hun nok det er ubehagelig, ergo: ikke så interessert. Hvis du bare smådytter litt på henne når dere løper, så kan hun på en måte ikke gjøre annet enn å le.

Det at hun prater med andre, er ikke nødvendigvis et tegn på at hun ikke er interessert. Eller hvis det er hun som hele tida oppsøker andre, så kan man begynne å lure, men hvis hun får oppmerksomhet fra andre, så er på en måte ikke det hennes feil. Hvis noen kommer bort til henne, så er ikke det noe hun velger.

Jeg er redd hun bare ser på deg som en venn, men prøv å finne ut av det før du eventuelt blir forelska. Spør om hun vil være med på kino, eller noe lignende. Takker hun nei, uten å komme med en veeeldig god grunn, så er nok saken klar. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...