potetskrell Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Legger mitt første bilde inn her. Jeg holder bare på og øver litt med mitt Olympus E-520, som jeg har kjøpt basert på erfaringer herfra. Så langt trives jeg stort med det. Bildet er tatt med kit-objektiv. Ønsker meg et nytt, noen anbefalinger? (ca 4000,-) Hva synes dere? Jeg sitter på laptoppen min, så vet ikke om fargene er rett. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Var jeg deg, ville jeg prøvd på en miks av disse to. Ta sofaen og pus i slik det er i nummer to, og bakgrunnen slik den er i nr 1 Fint bildet forresten Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tre ting ødelegger : Poten og halen i forgrunnen, og lyset i bakgrunnen. Bildet er jo skarpt og fint ellers, men et katteportrett på gjennomsnittet :-) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hei! Er enig at poten og halen er litt forstyrrende. Får blikket vekk fra det søte hodet Ellers har den et herlig blikk og holdning! Men som olar sier; et litt ordinært portrett! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Takk for kritikken. Kan prøve igjen Milt: Den har en slapp personlighet. Bare innekatt Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Haha da skjønner jeg Jeg ble inspirert av kattebildet ditt, så jeg måtte selvfølgelig ta ett selv av min katt. Pusen min er utekatt, men samtidig jævlig slapp for å si det på den måten Bildet befinner seg i BK hvis du vil ta en titt Milt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå