Alex ws Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Her i gården er Buzz en populær gjenganger. Så nettopp at en ny pakke med spill-spørsmål hadde kommet. Rett før jeg betalte og lasta ned, slo det meg at dette er et Sony-produkt. Jeg er derfor redd for at pakken ikke vil inneholde et eneste spørsmål om Nintendo, Sega eller andre "konkurrende" aktører. Samme hvor glad man er i sin PlayStation, så kommer man ikke utenom det faktum at Sony og PlayStation ikke har historie i spill på samme måte som Nintendo, Atari, Capcom, Sega, Microsoft, Konami og så videre. Derfor lurer jeg på om det er noen her inne som har testet den, evt hørt noe? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 har lastet den ned og skal prøve den ikveld. Så får se hvordan det er. Er skeptisk til det selv. Men satser på at de er litt store på det området og har med de andre også. Tror ikke alle filmene som er nevnt i spillet er fra Sony Pictures. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Eg har lastet pakken ned og mitt inntrykk er at det er ein pakke basert på playstation spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå