Evolutioner Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hallo, alle som har lyse vertfall mange beggyner med 81.167 eller lingnende! Er det mulig og ringe til lyse og spør om og få ip som beggyner med 1? feks 103.102. håper dere fårstår Også problem 2 det viser att internettledningen går ut så kommer den inn så detter den ut helt uten grunn.. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nei, dette går ikke uten videre. Lyse får tildelt subnet, og kan ikke uten videre gi ut en ip range de ikke kontrollerer. Men tør jeg spørre hvorfor du ønsker en ip i en helt annen range? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Gta san andreas server, der havner de med ip som beggyner med 103 feks høgt på listen og 8 ligger veldig langt nede if you get my point Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det har ingen fornuft i seg. Er du sikker på at du ikke kan endre på listingen utifra kriterier(som f.eks ping tid), jeg må jo forøvrig si at jeg ikke har noen som helst kjennskap til San Andreas i utgangspunktet, men slik det ser ut for meg så virker det som om listingen tar utgangspunkt i første tallet for så å liste stigende nedover. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Jeg trykker vanligvis på PING for og få de med mest ping, men noen driter i pingen og plokker den som ligger øverst:) Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ehem, vanligvis vil man jo ha den serveren med lavest ping. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 En så meningsløs problemstilling.... Lag en bra server med god ping om du kan så kommer folket av seg selv.... Noobs som velger første server de ser vil man vel uansett ikke ha på serveren... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Ok, noen som har svar på spm 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå