Max_Drunk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har gamletypen 360.Er det mulig å oppdrive en sånn kabel?Skal koble 360 på lcd monitor. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tja, hvis eBay er et alternativ; Her Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Er det DVI på den da? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 heHey.. Skrev du DVI nå plutselig. Nei, jeg trodde du skrev HDMI (hvorfor trodde jeg det?), så jeg søkte etter xbox 360 hdmi. Jeg har selv en kabel med VGA og aux lyd. Du finner mye når du søker på ebay etter xbox 360 vga, eller dvi for den saks skyld. Det finnes nok ingen kabler med DVI, men VGA holder da vel lenge, så kan du heller bare kjøpe med en overgang, VGA til DVI. Dette er også med i flere av di pakkene de selger på eBay. Xbox 360 VGA Xbox 360 VGA med DVI overgang Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 nei du har nok rett.det finnes ikke en sånn overgang.satt oppe i natt og gravde og søkte i google....og...nope.men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå