Lufen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 flere ganger da jeg starter en ny tråd så forsvinner den bare uten spor eller noe ikke en gang en pm siste post het hverdags tips og lå i søppel hvem slettet den? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Mener å ha hørt at moderatorene innimellom har raid på søppel-delen av forumet... Kan være dette som har skjedd... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 burde ha fått en pm da Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 sure saker da.............. trodde ikke at man slettet ting som lå i søppel jeg :o Jeg har enda ikke opplevd at søppeltømmerene her i distriktet har sortert søpla mi og latt noe ligge igjen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 flere ganger da jeg starter en ny tråd så forsvinner den bare uten spor eller noe ikke en gang en pm siste post het hverdags tips og lå i søppel hvem slettet den? Moderatorene har skjerpet sin overvåkning av søppel og stenger eller sletter de postene som de mener ikke er verdig og få leve (høres litt brutalt ut ). Og ja, de blir slettet uten noen forvarsel, eller PM etterpå. Slik er livet. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Jeg pleier og stenge den og la den ligge der en dag, for så og slette den. Burde få med seg hva som skjer. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Har fått mail om at det er nye svar i dette emnet: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=793613#793613 Det er nå borte. Før det ble borte observerte jeg at det ble flyttet, redigert og det ser nå ut som at det er slettet. Var vel egentlig ikke feilpostet, og innholdet var ganske så interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå