Stidilko Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg klarer ikke installere noen patcher eller noen ting! ikke får jeg fyrt opp CSS står validating data også blir det 100 prosent også gjør den ikke noe mer... kan det være noe med at jeg har minnemodulene i hver sin fargede brønn? har en i gul og en i svart. Hvis jeg tar begge modulene i gul får jeg ikke noe bilde på skjermen, det samme skjer med de svarte!! Hjeelp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kjør memtest 86 2.01 : Får du feil så er det minneproblemer. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hvis du skifter minne populering bør du resette cmos etterpå. Mange ganger er dette alt som skal til for å tvinge frem en dmi pool oppdatering. Slå også av +5v standby strømmen når du tar ut/inn minnebrikker (plugg ut PSU fra 220v ledningsnettet) . Du skal bruke samme farge for populering av minne som dual-channel config. Endret 26. september 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 takker for svar! skal prøve ;-) Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 (endret) hvordan gjør jeg det? hva er cmos? Endret 27. september 2008 av Stidilko Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hvordan gjør jeg det? hva er cmos? Har du ikke fått brukermanual til hovedkortet ditt. Slå det opp - det står nøye oppført prosedyren du skal følge. Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Kan det være at minnet jeg har ikke blir støttet av hovedkortet? PC6400 Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Du kan prøve å kjøre på kun 1 minnebrikke for å se om det hjelper. Men fikk du kjørt en memory test? At Vista x64 er ustabil er for det meste knyttet til hardware da drivere til x64 er meget gode. Problemene høres også ut som minne problemer. Minnehastigheten skal ikke være et problem. Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Er det ulempe å ha vista 64-bit i forhold til spill? skal visst være problemer med crysis warhead og eldre spill?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå