Mojo Pin Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei! Kunne trengt hjelp med Google Toolbar: Hvordan skrur man av stavekontrollen? Litt irriterende at det kommer en rød strek under alt jeg skriver. Jeg har fjernet haken på "Stavekontroll" i instillingene, men de røde strekene er her ennå Husker jeg hadde noe som het Auto-Fill for litt siden. Jeg har forsøkt å installere det igjen nå, men jeg finner det rett og slett ikke. Link anyone? Takker for svar Mojo Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Trykk verktøy knappen. Fjern deretter haken ved stavekontrollen. If your Toolbar doesn't have a wrench icon, follow these steps. Click the Settings button on your Toolbar. Select Options from the drop-down menu. Click the Features tab. UnSelect the 'SpellCheck' checkbox. Click the OK button. Endret 26. september 2008 av syar2003 Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Trykk verktøy knappen.Fjern deretter haken ved stavekontrollen. If your Toolbar doesn't have a wrench icon, follow these steps. Click the Settings button on your Toolbar. Select Options from the drop-down menu. Click the Features tab. UnSelect the 'SpellCheck' checkbox. Click the OK button. Jeg har fjernet haken på "Stavekontroll" i instillingene Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Litt teit OT, men hvorfor bruker folk Google Toolbar egentlig? Skjønte det i gamle IE6 dager osv, da man innstallerte det for å få popup blocker og søkefelt. Men nå til dags så har jo alle nettlesere dette integrert fra før av uansett. Vet at det finnes ekstrafunksjoner, men er det noen virkelige nyttige? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Du finner det meste her: http://www.google.com/support/toolbar/?hl=no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå