Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

betatt, forlovet og litt frustrert

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Forlovet og betatt

Hei.

Så her er mine 2 kroner og 25 øre:

Jeg har nå vært forlovet med ei nydelig jente som jeg er veldig glad i, i snart 5 år. Nå har det seg slik at der jeg går på skole har det begynt ei jente som sjarmerer meg av stolen, hver eneste dag.

1 uke har gått siden jeg ble kjent med henne, og det føles som om jeg har kjent henne i flere måneder. Nå har det kommet til ett stadie der jeg kun går å tenker på henne hele tiden og kjenner at jeg har lyst til å treffe henne hvor enn jeg går :)

Når jeg tenker igjennom dagen på skolen for å huske det jeg har gjort, så er det kun tiden med henne som jeg husker. Hun får meg i ett humør som jeg ikke har hatt på lenge, og hver gang jeg ser henne så kribler det i magen og gjør meg utrolig glad.

Opp i alt dette så kjenner jeg at jeg ikke tenker så mye på hun jeg faktisk er sammen med, og dette gjør meg veldig frustrert. Men igjen, jeg kan jo ikke styre dette..

Hva er deres meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herigud da hvor gamle er enkelte av de som oppfordre trådstarteren til å dumpe forloveden sin egentlig... Jesus folkens :roll:

Så svaret i dette tilfellet, man får følelser for ei annen mens man er i lag med ei i 5 år og i de fleste tilfelleen for de fleste i denne tråden er det bare å dumpe dama, hive seg på karuselen og se hvor mange ganger den spinner????

Men skulle det komme til det ekstreme er det ikke greit for deg trådstarter å vite om følelsenen er gjensidige for hun andre også da.....?

Lenke til kommentar

Dumpe forloveden? Herregud til idioti! Her treffer han på ei ny berte ( 1 veke ) , og da bør man med et dumpe sin forlovede så man har vært sammen med i 5år, som også er nydelig? Tror mange folk som har vært sammen med en person i over lengre tid har blitt sjarmert av andre, skolekamerater, kolleger osv.. Nei, hold på forloveden din du, og la det med hun skolejenta gå over, tar bare litt tid.

Lenke til kommentar

Nettopp det, at han har garantert blitt sjarmert av den nye jenta, slikt hender alle, uansett hvor lenge forholdet har vart eller om man er gift osv. Som jeg sa tidligere ikke gjør noe på impuls, om en stund det viser seg at du får sterke følelser for den andre jenta/blir forelsket, da er det på tide å sette seg ned og tenke gjennom saken. Slik situasjonen er nå, burde du heller holde deg litt på avstand. Stakkars forloveden din om det her ryker nå.

Lenke til kommentar

Det har gått en uke, og du er betatt. Det trenger ikke å bety NOE som helst :) Tenk deg godt om før du ødelegger det du har med forloveden din. Tenk så surt det er om du blir sammen med denne nye jenta, og så viser det seg at dere ikke passer sammen i det heletatt, og det blir slutt innen 2 måneder når de første sommerfuglene har lagt seg..

Lenke til kommentar

Det er et ordtak som sier at du kan ikke hindre fuglen i å fly over hodet ditt, men du kan hindre den i å legge reir der. Så om du er betatt av henne sånn som det er nå, så har du muligheten til å styre det om du ønsker det.

-----

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...