Breivik. Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei, hørte noen kraftige smell i 23 tiden i kveld. Såg ingen fyrverkeri på himmelen. Litt unormalt å drive med sprengningsarbeid nå? Dessuten følte jeg lyden kom fra flere plasser. Noen andre som hørte det? Eventuelt vet hva det kan være? Takker for alle innspill. - Jan Erik Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jordskjelv. Helt sikkert. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Var rundt Akershus festning i tiden før og da var det litt småsmell der, så ikke utenkelig at det kommer derfra. Er nok uansett relatert til at det er kulturnatt i byen. Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Big bang kanskje? Gruppa eller eksperimentet Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 det gikk noe galt hos CERN, svart hull åpnet seg midt på karl johan. pass deg! den sluker til seg alt som kommer i nærheten! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) RUNNN TOOO THEEE HIIIILLS! RUN FOOOR YOOOUR LIIIFFEEEE! Kan ikke finne for den tiden du sier. Dato 26 og ca kl 23. Nytter ikke om det er GMT eller GMT+1 som står der. Skal jo egentlig være gul flekk der. Men den er Rød. og det betyr i dag eller i går. http://jordskjelv.no/siste/auto/ Endret 30. september 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Var en kanonade i forbindelse med kulturnatta. Hørte det veldig godt fra kjøkkenvinduet. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det var også helt utrolig lytt opp til Sinsen. Kjente at det rista godt. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det var også helt utrolig lytt opp til Sinsen. Kjente at det rista godt. Serr? Jeg bor rett bak slottet, og det var ikke snakk om risting. Sjekk fundamentet på bygningen!! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ikke risting, da, men lufttrykk/lydtrykk. Hørte det veldig godt, og gardinene rista av det.... Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg våknet av det.. Lå på sofaen. Så ut av vinduet, og gata var tom. Plutselig kom det en fyr løpende forbi. Jeg ble litt nervøs og sjekket tekst-tv kjapt, men ingenting. Senere skjønte jeg jo at han fyren løp for å rekke Bunnpris I et par sekunder trodde jeg det var krig:P Lenke til kommentar
Nesebrus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 kanskje det var fyrverkeri Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg bor i sentrum, hørte ikke en dritt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg våknet av det.. Lå på sofaen. Så ut av vinduet, og gata var tom.Plutselig kom det en fyr løpende forbi. Jeg ble litt nervøs og sjekket tekst-tv kjapt, men ingenting. Senere skjønte jeg jo at han fyren løp for å rekke Bunnpris I et par sekunder trodde jeg det var krig:P Da håper jeg det ALRDI smeller når H&M har 90% salg, og jeg ser ut av vinduet. Kan hende at jeg setter RPG'en min på skuldern. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Fant ut av det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1014792 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Sikker noen innvandrere som sprengte hverandre. Happens every day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå