Gå til innhold

Twintip - Ski pakke fra Oslo sportslager

Clappy

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe meg Twintips, og har bestemt meg for å bestille en ski-pakke fra Oslo sportslager.

Skiene skal triksing, sliding osv. ( Kalles vel jibbing nå til dags) men jeg skal også bruke de til å kjøre litt på fjellet, i puddersnø osv.

Det jeg lurer på er da; Hvordan pakke burde jeg velge? Vet at det ikke er så mye å velge mellom på Oslo Sportslager, så dere kan godt linke til andre norske sider som selger en pakke med ski og bindinger billig.

Ps. Skal ikke ha sko, bare ski og bindinger

Bare link til den pakken du syntes passer best til min bruk, men den må ikke være dyr siden jeg er nybegynner: )

Oslo sportslager

På forhånd takk: D

Endret av Clappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går på en måte ikke an å velge for deg, for vi vet ikke hva du liker av tyngde, lenge, design osv... Men kan si at hvis du velger ski, så bør dem være ca. like høye som deg.. Det er smakssak det også. Og anbefaler å kjøpe lette ski.

Jeg vil anbefale disse: http://oslosportslager.no/produkt/dynastar...pakke-8574.aspx

Det er skikkelig bra ski for penga, og jeg fant noe som var litt fornuftig pris på. De skal være kjempe kjempe gode, og jeg hadde tenkt til å kjøpe dem selv, men de var så dyre da jeg tenkte på det. De er passe lette, litt myke, det er forsåvidt parkski, men de går også offpiste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...