FuzzFuet Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hei Siden jeg begynner å bli lei av alle fjernkontrollerne som det bare blir flere av så tenker jeg på å kjøpe en Logitech Harmony One. Men har et lite problem; PS3 har ikke IR Så er på jakt etter en liten USB IR mottaker til PS3, noen som vet om en? Kan jo bestille en fra DX, men IR mottakeren er for stor.. Tenker på noe som dette. Anyone? Endret 26. september 2008 av Einar'n Lenke til kommentar
maedox Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Og hvordan har du tenkt at PS3-en skal skjønne signalene som kommer fra fjernkontrollen? Det kan hende jeg tar grundig feil, men jeg tror ikke du får det der til uten en rimelig voldsom modifisering. Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Og hvordan har du tenkt at PS3-en skal skjønne signalene som kommer fra fjernkontrollen? Det kan hende jeg tar grundig feil, men jeg tror ikke du får det der til uten en rimelig voldsom modifisering. Tror ikke dette blir noe problem Denne bør vel gjøre susen? Sony PS3 IR Upgrade! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Og hvordan har du tenkt at PS3-en skal skjønne signalene som kommer fra fjernkontrollen? Det kan hende jeg tar grundig feil, men jeg tror ikke du får det der til uten en rimelig voldsom modifisering. duuu tok grundig feil Den dingsen du refererer til funker fett Einarn Endret 27. september 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Da er PS3IRX1 og Harmony One pluss en 320GB HDD til PS3 bestilt. Skal bli digg og redusere antall fjernkontrollere fra 3 til 1 pluss få fjernkontroll til PS3 og Media-PC Koster, men så fylles kontoen opp når man er lærling og tjener 66,20 i timen også da Lenke til kommentar
mortensol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Bringer liv i en gammel tråd... Har noen erfaringer med Logitech's Harmony kontrollere til PS3? Får man full funksjonalitet? Isåfall; hvilken harmony kontroller er å anbefale? Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://www.logitech.com/index.cfm/remotes/...32&cl=us,en https://prisguiden.no/product.php?produc...0&cat_id=39 ser ikke dum ut den der Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 funker fint den.. uansett hvilken harmony man har får man full funksjonalitet til ps3en ved hjelp av den adapteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå