Voldsund91 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei, Prøver og hjelpe moren min. Hun har kjøpt seg eit canon kamara i usa. Problemet er at det er amrikanst ladder, men en annen støpsel på Så finnest det en slik adapter som gjør amrikanst til norsk? Takker for svar Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hei, Prøver og hjelpe moren min.Hun har kjøpt seg eit canon kamara i usa. Problemet er at det er amrikanst ladder, men en annen støpsel på Så finnest det en slik adapter som gjør amrikanst til norsk? Takker for svar Kjøpte på Clas Ohlson jeg, pleier å ha med på reise, Rart det ikke var med kontakt for Europeisk system da...på laderen for iPod er det begge deler... RandiA Endret 26. september 2008 av RandiA Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hei, Prøver og hjelpe moren min.Hun har kjøpt seg eit canon kamara i usa. Problemet er at det er amrikanst ladder, men en annen støpsel på Så finnest det en slik adapter som gjør amrikanst til norsk? Takker for svar Hva slags plugg er det? På laderen står det hva slags spenning laderen kan ta i mot. Mange ladere kan automatisk veksle mellom 110 eller 220V (USA har 110V), og bruker standard apparatkabel som tilkopling (8-tallsformet kontakt i laderen). Dersom laderen har slik kontakt og tåler 220V, kan du bare finne en sånn kabel og putte inn. Dere har helt sikkert en sånn i huset. Dersom laderen ikke tåler 220V, må du ha en annen lader, da fungerer den ikke i Norge (utover noen hoteller som har begge deler til gjestenes barbermaskiner o.l). Lenke til kommentar
Voldsund91 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takk, har ikke så alt for stor peiling på dette, men Det er denne ladderen Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3529 Bruker denne selv til en Li-Ion batterilader. Den har ikke verdens beste kvalitet, men til en femmer er det ikke mye å klage på. PS: Det er gratis frakt på alt fra DX. Francis Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Den kjekkaste typen er denne: Eg veit diverre ikkje kvar du kan få kjøpt dei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå