stian-hg Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Hei! Jeg skal i helgen sette opp WHS. Serveren skal blandt annet brukes mot med et annen PC med 64-bits Vista. Ser at Miscosoft har lansert Power Pack 1 som gjør at dette er mulig. Lurer derfor på hvordan prosessen er for å få PCen med 64-bits Vista til å fungere med WHS via Power Pack 1. Så vidt jeg ser så skal man ikke laste ned noen oppdateringer til PCen med 64-bits Vista, men til Serveren, men Power Pack 1 installeres på selve serveren. WHS connector CDen vil jo ikke være forenelig med 64-bits Vista uansett, så da lurer på hvordan jeg faktisk skal klare å få 64-bits PCen over uten å bruke CDen som følgte med. EDIT: løst og hvis noen andre lurer så er det mulig å hente dette fra Vista 64 ved å finne WHS som et nettverkssted fra Vista-PCen. Endret 27. september 2008 av stian-hg Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ellers er det en grei guide her: http://www.mediasmarthome.com/article/1051...ws-Home-Server/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå