Stidilko Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Når jeg sikter rolig med musa driver pekeren å flipper ti siden hele tia! utrolig irriterende! hver gang jeg sikter i CSS å skal til å ta headshot flipper musen til siden og jeg bommer.. Har prøvd masse forskjellige ting på driveren! har justert dpi'en opp og ned uten at det har hjulpet.. Hvordan kan dette ha seg? musa skal jo være god den, skal den ikke? så den fikk 10/10 på en test;) det er ikke noe med musematta som gjør det heller tror jeg -.- Kan det være en produksjonsfeil eller er bare musa mi rett og slett elendig?? HjeeLP?? Endret 26. september 2008 av Stidilko Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg har ikke merket noe problemer med min Ikari (optisk) når jeg spiller, så det kan være at det er noe feil med selve musa. Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Det skjer bare når jeg har brukt muse en lang stund... Lenke til kommentar
Boss_SLV Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har Laser Men jeg har merket nå at musa på skjemen går oppover. Kan det være musematta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå