Gå til innhold

Oss som jobber med fotografering til daglig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ment litt som en spøk =) Ikke sikkert du får lov til å ta bilde av "the red button", men det hørtes i allefall interessant ut.

Jeg hører også til gjengen som tar litt bilder i lokalavisa, skriver også så kan ikke si det bare er fotograferinga som skaffer bi-inntektene ;)

Lenke til kommentar

Har kun fotografert et år(Så ikke helt kom "inn" i gamet, men har hatt bilder på utdanningsmesser, i noen aviser, en skolekatalog, og det mest fantastiske, bildefremvisning i en stor sal med ca 1000 mennesker og norges profesjonelle solistkor som sang mens de gikk, gåsehud mao. Har tatt bilder for posten/bring angående deres transformasjon, og får muligens en større jobb siden de var fornøyd.

Håper fotografi kan bringe en god bi-lønn i fremtiden da jeg forhåpentligvis er psykolog.

Lenke til kommentar

Jeg har jobbet som portrett/studio/naturfotograf for noen år siden, men ikke nå lengre. Savner det egentlig litt. Både mellomformat (6x7) og vanlig 135mm film, samt noe digitalt (dette var da digitalt var såvidt begynt å komme på markedet og bakstykker tok bildet i fire faser og kostet 150.000+ :) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...