Grimnar_ Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 informasjonsavdelingen <--> tviler på at det er mye hemmelig i den avdelingen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Hehe, sant nok. Det meste vi holder på med vises til offentligheten, men ikke alt. Mye er internt også. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Var ment litt som en spøk =) Ikke sikkert du får lov til å ta bilde av "the red button", men det hørtes i allefall interessant ut. Jeg hører også til gjengen som tar litt bilder i lokalavisa, skriver også så kan ikke si det bare er fotograferinga som skaffer bi-inntektene Lenke til kommentar
Earlskruf Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Har kun fotografert et år(Så ikke helt kom "inn" i gamet, men har hatt bilder på utdanningsmesser, i noen aviser, en skolekatalog, og det mest fantastiske, bildefremvisning i en stor sal med ca 1000 mennesker og norges profesjonelle solistkor som sang mens de gikk, gåsehud mao. Har tatt bilder for posten/bring angående deres transformasjon, og får muligens en større jobb siden de var fornøyd. Håper fotografi kan bringe en god bi-lønn i fremtiden da jeg forhåpentligvis er psykolog. Lenke til kommentar
Kenny2000 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har jobbet som portrett/studio/naturfotograf for noen år siden, men ikke nå lengre. Savner det egentlig litt. Både mellomformat (6x7) og vanlig 135mm film, samt noe digitalt (dette var da digitalt var såvidt begynt å komme på markedet og bakstykker tok bildet i fire faser og kostet 150.000+ ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå