paalolse Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Tenkte bare å sjekke hvor mange her som jobber med fotografering til daglig. Altså har det som lønnsinntekt :-) Jobber selv for et firma som gir ut 2 magasin. Scooternorge og atv nordic. Endret 26. september 2008 av paalolse Lenke til kommentar
Itw Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja snakk om drømme jobben:) Heldiggrisen... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Har du portefølje? (Trådstarter) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Som en del av lønnsinntekt, altså utgjør ikke fotograferingen et daglig gjøremål i jobbsammenheng. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Ikke akkurat det dere tenkte på kanskje, men jeg jobber i en fotobutikk. Ikke med å ta bilder, men jeg jobber jo med fotografering på en måte, og det er hovedinntekten Om bare 4 dager blir det enda litt mer upresist av meg å si at jeg jobber med fotografering... Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg jobber i et av norges største entreprenørfirmaer og benytter foto mye for å dokumentere arbeidsoperasjoner, kvalitet på urførelse, at ting som senere blir skjult er medtatt osv. Men det er vel ikke akkurat det trådstarter mener. Lenke til kommentar
paalolse Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Har du portefølje? (Trådstarter) Begynner å få nok å velge i . Så jeg ser ikke bort i fra at porteføljen kommer på nett etterhvert. Foreløpig ligger alt godt plassert på servern hos arbeidsgiver :-) For å klare opp. Så var tråden ment for alle som bruker kamera daglig. Dokumentasjons fotografering skulle vel være greit nok d Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Portrettfotograf her (studio g), lærling på andre året =) Så lever 100% av fotografering Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 I do. Siden jeg går på skole kan jeg ikke si at jeg helt lever av det, men det hjelper meg kanskje å leve. Pressefotograf i lokal- og riksavis. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Mest tekst, men også bilder til andres artikler for magasin. Og litt frilansing som fotograf, også magasin. Få oppdrag som frilansfotograf, men heldigvis godt betalt. Endret 28. september 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Tekst og bilder her. Frilans. Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 I do.Siden jeg går på skole kan jeg ikke si at jeg helt lever av det, men det hjelper meg kanskje å leve. Pressefotograf i lokal- og riksavis. Samme her... Lenke til kommentar
Itw Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Vell vist dokumentasjon gjelder, så bruker jeg foto på samme måte som "kvarten" i det dagelige. Dokumenterer arbeid, som utføres på jobb og bilder til jobbens hjemmeside. Har vell ca 75% av bildene på hjemmsiden til bedriften Arcticseaworks.no også min egen side www.isak-photo.com Endret 29. september 2008 av Itw Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Var mye kule bilder der, bare en ting på flere av landskapsbilder "heller" vann til en eller andre siden ville justert de, ellers mye bra. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Lærling/assistent på andre året. www.fashion-images.com og www.svamagazine.no. (Snart oppe) Så lever på foto og brødsmular, ja. Lenke til kommentar
AasmundMo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Siden jeg bor hjemmme og går på skole så er det vel strengt tatt ikke fotografi som holder meg i live, men jeg jobber frilans for en lokal/riksavis og gjør noen jobber utenom det. Lenke til kommentar
emero Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 haha ikke helt på det nivået ennå *ønsker seg studiobelysning* Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Er ikke i en godt betalt stilling, men er for tiden fotograf i informasjonsavdelingen for Hærens styrker. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hørtes interresant ut Secret stuff, eller brosjyrefyll? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er ikke så godt ut i det ennå, men jeg regner med litt av begge deler - kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå