Kimannjer Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Min mor ville ha noen bilder, og det endte opp med hun på lett mc-en min i hagen. kommentarer? Exif: Nikon D60, 70mm, f/4.5, 1/6 Edit: la til exif Endret 28. september 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 stilig med blurry bakgrunn og sort-hvitt Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 sorry, men dette ble for harry for meg Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Må nok si meg enig med Hardmongo her. Bildet kunne vært hevet med en annen, ikke så rotete bakgrunn Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Det ble litt for rotete for min del. Jeg er litt usikker på komp også. Hvis du hadde tatt det fra siden mens modellen hadde hatt blikket en annen retning, plassert sykkelen eller ansiktet (alt ettersom hvor nære du tar det) i gyldent snitt, så kanskje vi hadde fått noe skikkelig her Eventuellt brukt en videre vinkel på objektivet og knipset nedenfra for å få et "kongelig" preg på modellen. Bare noen tanker fra meg Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tøff mamma - er a singel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå