Pluggen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har lurt på å kjøpe en bil som står i trondheim, men hvordan få den fraktet billigst mulig til skien? Evt. cirkapris om noen har peil? Bilen er relativt nylakkert, så vil jo at det skal være trygt også Lenke til kommentar
loffen90 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Har lurt på å kjøpe en bil som står i trondheim,men hvordan få den fraktet billigst mulig til skien? Evt. cirkapris om noen har peil? Bilen er relativt nylakkert, så vil jo at det skal være trygt også roadtrip ? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Joda, tanken er der, men må bytte noe bremser bak før den kan kjøres såpass langt.. Selger har ikke sjangs til å få fikset dette så fort, men må ha bilen bort fra der den står så fort det lkar seg gjøre.. Greia er at jeg har forelsket meg i denne bilen, så vil gjøre en del for å få den, om det så må til med biltransport på tog, bil eller lignende.. Skulle tatt tog i dag, men etter at billett var kjøpt og sekken pakket klar fikk jeg beskjed om at toget var fullt, og at det ikke var mulig å få plass før ut i neste uke grunnet høstferie, og siden flybillett koster flesk, så hadde jeg håpet å slippe det. Litt kjipt om det ikke bare er banda bak som har løsnet som selger tror det kan være, så litt derfor jeg også tenkte å få den fraktet hit der jeg har plass å stå med det, pluss deler/butikk med delene på lager i nærheten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå