arthoz Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 eneste jeg syns er noe dårlig med MSI er at det ikke er så bra FSB-overklokkings muligheter.. iallefall på kortet mitt... Lenke til kommentar
Zealo Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har en server med Dual MP og et MSI-kort. Jeg har et MSI KT4-ULTRA-BFISR i min maskin nA, og senere idag henter jeg mitt nye MSI nForce2-LISR. Har en "familiePC" som kj0rer med et MSI KT266 PRO2-R, og jeg har et par venner som ogsA kj0rer MSI (MSI KT3-ARU og KT4-ULTRA) Ingen av oss er missforn0yde med MSI. MSI har veldig gode og stabile hovedkort, men skjermkortene har en tendens til A fA utlevert dArlige minnebrikker sA dem ikke er sA lett A overklokke. Men da sier jeg heller : skal du ha ytelse, sA betaler du for det, og om du ikke fAr ytelsen du har betalt for, sA klager du ! Om du ikke har rAd til A betale for den ytelsen du vil ha, sA fAr du heller spare, eller bare rett A slett gi fan. Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 alle hovedkort stinker for noen, er vel temmelig vanskelig å lage et som skal passe til all verdens hardware. vel-vel-vel-vel-vel-vel-vel. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det kondensator "problemet" er kjent fra langt tilbake i tid, men vet ikke om det er så reelt.. har et abit bh6, abit kt7, abit be7 (henholdsvis veldig gammel, gammelt og nytt) og har ikke problemer med noen av dem... Lenke til kommentar
RPA Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hadde et Abit kt7-a m/raid = Bare trøbbel... fikk det aldri stabilt i mer enn en halvtime.. Skiftet til MSI KT3 ultra-aru og alt funket som bare juling! Så mine erfaringer er bare gode i motsetning til Abit som jeg synes mange har problemer med. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Hadde et Abit kt7-a m/raid = Bare trøbbel... fikk det aldri stabilt i mer enn en halvtime.. Skiftet til MSI KT3 ultra-aru og alt funket som bare juling!Så mine erfaringer er bare gode i motsetning til Abit som jeg synes mange har problemer med. Har kanskje med at du bytta fra et KT133A til et KT333 også? Har forresten et ABIT KT7 som snurrer og går enda. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 For å svare på spørsmålet ditt - Nei ! MSI hadde vel aldri vært der de er i dag hvis de lagde dårlige kort. Har selv et MSI KT3 Ultra-ARU som jeg er storfornøyd med, bortsett fra at det har vifte (har litt angst for vifter for tiden ) Noen som vet om vifta kan byttes med kjøleribbe på det kortet, og isåfall hvilken? Men det vil alltid være noen som har hatt dårlige erfaringer med kort, for min del gjelder det Asus - Det ene Asus-kortet jeg har hatt tok kvelden. Men jeg har ikke noe imot Asus av den grunn. Velger å kjøre MSI da de 2 kortene jeg har hatt, har fungert supert. Derfor blir det nok MSI neste gang også! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ja fyfaen! finner ikke mer jalla enn MSI Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det kondensator "problemet" er kjent fra langt tilbake i tid, men vet ikke om det er så reelt.. har et abit bh6, abit kt7, abit be7 (henholdsvis veldig gammel, gammelt og nytt) og har ikke problemer med noen av dem... Sjøl har jeg Abit IT7max, BD7II og 2 stk. BE6, og ingen problemer, men saken jeg sikter til er fra tidligst des.2002. Hvis noe på korta ryker i garantitiden da er det jo greit, men jeg skulle gjerne visst utseende/ brand på de svake kondensatorene ( som også sitter på andre hk-produsenters kort ). . Lenke til kommentar
RPA Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Noen som vet om vifta kan byttes med kjøleribbe på det kortet, og isåfall hvilken? Jeg bare kobla ut vifta på chipsettet og det funka fint hele tiden... Jeg kjøpte bare mit Asus A7n8X deluxe får å få Dolby Digital lyd og da var ikke MSI kommet med nforce2 enda. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Det er vel noen som har på en eller annen måte blusset opp det at MSI er dårlig da. Det er bare bullsh1t! Mitt funker iallefall utmerket .. Lenke til kommentar
Orak Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 har ikke merka noe negativt med mitt jeg, utenom overklokking. Stabilt som fjell, det skal være sikkert og vist. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har MSI og kunne ikke hvert mer fornøyd samma hva folk sier! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 ja fyfaen!finner ikke mer jalla enn MSI De fleste hovedkortene er bra, men ikke alle er like bra når du overklokker. Har msi nå og er kjempefornøyd, det er meget stabilt. Men det samme var alle mine abit hovedkort også. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg har hatt et MSI HK som jeg har fremdeles da(KT3 ULTRA-ARU). Det er dønn stabilt og jeg har ikke hatt noen problemer med det. Det klokker ikke til mer enn 139MhzFSB da. Veldig fornøyd!(ikke med klokkingen seff) Har hatt ett MSI GF4 Ti4200 128Mb og det fungerte kjempebra til vårrengjøringen stod for tur. Da fikk det seg et sjokk av typen statisk. Det likte det svært dårlig, defor venter jeg nå på et Sapphire Radeon 9500 PRO. MSI kortet klokka ganske bra og Kjørte 3DMark 2001SE med Core og MEM på 320Mhz/ 580Mhz noe jeg var ganske fornøyd med. Alt i alt er min erfaring med MSI veldig god, for uforsiktighet er vel ikke MSI sin feil Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hvis du kjøper det dårligste MSI kortet... så er det vel dårlig. Duh. Har hatt mitt KT7266 Pro et par år nå, ingen problemer. Det er mer ofte at det du har i PCen din er årsaken til problemer, minne, etc. Eller folk som suger til å installere ting riktig... MSI har gode overklokkingsmuligheter... vet ikke hvorfor andre sier at de ikke har det. Kommer vel an på hvilken model du kjøpte. Har nå kjøpt KT4 Ultra FISR (topp modellen) og tenker at den kommer til å funke bra, pluss den har masse innebygde ting, jeg kommer sikkert til å selge SoundBlasteren min siden kortet kommer med 5.1ch digital lyd... Har bare SB Live! Value, ikke digitalt altså. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Nå har jeg MSI grafikkort og MSI hovedkort, og har aldri hatt så stabil pc. MSI har jo også en del extra funksjoner på hovedkorta Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Godt mulig MSI ikke er det råeste nForce2 kortet å klokke med. Men jeg greier da 200mhz bushastighet med K7N2G kortet mitt, umodifisert. Ville ikek sagt det er dårlig.... K Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Når det gjeder PE kortene klokker jeg lengre med MSI enn med Asus sitt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Mange som liker MSI her, jeg personlig har litt dårlige erfaringer med MSI, når man sammenligner med feks Asus (synes heller ikke ABit er toppen, ihvertfall ikke hva stabilitet anngår). Men sålenge den løsningen som folk har valgt funker for de, så er vel alle fornøyde. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå