alkazelters Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 MSI har fått en del pepper for sitt KT4V hovedkort både her på forumet og mange andre steder. Jeg leser mange kommentarer som "MSI er dritt", "Skal aldri mer kjøpe MSI" osv. Er det en generell oppfatning at MSI er et dårligere og mer ustablit valg enn for eksempel Asus, Abit? Eller er det slik at de har vært litt uheldige med akkurat KT4V hovedkortet ? Noen erfaringer og synspunkter? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 MSI har fått en del pepper for sitt KT4V hovedkort både her på forumet og mange andre steder. Jeg leser mange kommentarer som "MSI er dritt", "Skal aldri mer kjøpe MSI" osv. Er det en generell oppfatning at MSI er et dårligere og mer ustablit valg enn for eksempel Asus, Abit? Eller er det slik at de har vært litt uheldige med akkurat KT4V hovedkortet ? Noen erfaringer og synspunkter? Kompisen mitt sitt MSI stinker! Han hater det Bruker ikke den PCen med det HK engang, overlater det til lillebroren sin, hehe Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 msi har hatt problemer i det siste som du sier ja Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg har nylig kjøpt MSI KT4M-L, mitt første MSI kort, det eneste jeg har å utsette på MSI er den styggeste innpakningen til kortet jeg noen gang har sett + dårlig bundle (ingen digital out for lyden-brakett bl.a.) kortet er ellers veldig stabilt. Synes at folk overdriver litt hvor overlegent asus sine kort er, Aopen f.eks. har meget gode kort de også, men det blir sjelden nevnt her på forumet (trolig fordi komplott.no ikke fører disse kortene) Lenke til kommentar
Murty Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har msi og er fornøyd... Mens abit ville jeg aldri kjøpt har hørt mye dritt om de.. har en kammerat som har et abit kort han ikke er fornøyd med.. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 nei.. de er ikke så bra.. har 3 venner som har kortet... ingen er fornøyd.. de kjøpte det for det var litt billigere enn andre... og det var rødt er formøyd med mitt da :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 nei.. de er ikke så bra.. har 3 venner som har kortet... ingen er fornøyd.. de kjøpte det for det var litt billigere enn andre... og det var rødt er formøyd med mitt da :wink: Bra kort du har :wink: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har ikke prøvd KT4V, men har litt erfaring med MSI. Er generelt litt mere "automatgir" enn feks ABIT, men korta er bra de. Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har hatt to hovedkort fra MSI (nå et KT4V-L), og aldri hatt noe problemer med dem, veldig fornøyd, aldri vært noe feil med min pc, også hatt to skjermkort fra MSI, fornøyd med dem også, men litt dårlig og overklokke... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har et MSI 845PE MAX2-FIR, og jeg er kongelig fornøyd med det! Har hatt flere MSI-kort tidligere også, og jeg liker dem. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har et MSI 845PE MAX2-FIR, og jeg er kongelig fornøyd med det!Har hatt flere MSI-kort tidligere også, og jeg liker dem. MSI skjermkort syns jeg er ganske bra, ikke så bra å overklokke da! MEn HK tar "TOPPEN@ MSI=Dårlig Stabilitet Lenke til kommentar
MaDDoG Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg har hatt 4 MSI HK selv og har bygd ca 5 andre med det og har hatt 1 hk med problem(det ble returnert og fikk nytt) ikke hatt problemer med de etter det.... Jeg har f.eks. kranglet mer med Abit sine HK. Dette er egentlig litt smak og behag.. noen er kanskje ikke like flinke til å sette sammen pc'en riktig heller.. Lenke til kommentar
The Rock Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg har nylig kjøpt MSI KT4M-L, mitt første MSI kort, det eneste jeg har å utsette på MSI er den styggeste innpakningen til kortet jeg noen gang har sett + dårlig bundle (ingen digital out for lyden-brakett bl.a.) kortet er ellers veldig stabilt. Synes at folk overdriver litt hvor overlegent asus sine kort er, Aopen f.eks. har meget gode kort de også, men det blir skjelden nevnt her på forumet (trolig fordi komplott.no ikke fører disse kortene) Jeg har Aopen er dritt fornøyd. Det er det beste Aopen kortet da. helt enig om komplott.no men psdata har Aopen det er bra. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er egentlig ganske barnslig å si rett og slett f.eks. MSI er dårlig. Det er meget sjelden at det forekommer feil i selve hovedkortet. Ofte er det et ustabilt chipsett eller utdaterte drivere som er feilen. Vi har et ganske bra ordtak som lyder "IQ'en på brukeren smitter over på PC'n". Dette er gøy å mobbe folk med, men det sier også sannheten om at hvis man ikke gjør for mye sprell med hovedkortet og hele tiden vet hva man gjør, skjer ikke krasj mye oftere med hovedkort fra én produsent enn en annen Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 merkelig...ingen problemer her.... Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg hadde et msi gforce 4 ti4400 som smeltet fordi vifta slutta å virke. jeg har også et msi hvoedkort, og det funker som f.... har også en del kompiser med msi hk, og de har heller ikke hatt no prob. det er enest skjermkorta jeg har hørt litt dritt om, ikke mye men. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg har MSI kort, og jeg synes det fungerer helt greit jeg Lenke til kommentar
QTC Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 har hatt 2-3 MSI hovedkort ,,, Never moore i just say Asus har funka fint hos meg , ja har hatt 3 asuskort som har funka gulle godt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Har 2 stk. MSI hovedkort (MSI 845 Ultra ARU, og MSI 694T Pro), og i tillegg MSI Grafikkort også. Alle tre kortene har vært dønn stabile, og feilfrie........ Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hvor stabilt en hardwarekomponent tilsynelatende er, har jeg funnet ut at ofte kommer ann på brukern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå