Blondee Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Bildet er ikke arrangert, så jeg synes kombinasjonen er morsom, eller er det bare jeg ? Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Joda, morsomheten er du ikke alene om å se, men som et foto hvor du forventer kritikk på komposisjon og teknikk, så tipper jeg du kommer til å få litt hard medfart. Men nå får jeg ikke inntrykk at at du er ute etter det heller, egentlig... Lenke til kommentar
Blondee Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Joda, morsomheten er du ikke alene om å se, men som et foto hvor du forventer kritikk på komposisjon og teknikk, så tipper jeg du kommer til å få litt hard medfart. Men nå får jeg ikke inntrykk at at du er ute etter det heller, egentlig... Takk for det. Bildet er langt fra teknisk perfekt og komposisjonen ikke etter læreboken. Men i motsetning til de fleste bildene som postes her så viser bildet litt humor og en situasjon de som er over puberteten kjenner seg igjen i, eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hadde begge deler hengt på utsiden av døren, så hadde det vørt morsomt. Nå får jeg bare følelsen av at man er ferdig med dagen ... Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Morsom kombinasjon av ting, men stedet de henger (et DND skilt skal jo henge på en dør) blir litt rart, og da blir litt av det morsomme borte. Jeg synes også den hvite veggen er grenseløst kjedelig, og den ødelegger bildet litt for meg. Lenke til kommentar
Blondee Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takk for gode tilbakemeldinger som jeg for så vidt er enig i.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hadde begge deler hengt på utsiden av døren, så hadde det vørt morsomt. Nå får jeg bare følelsen av at man er ferdig med akten ... Jupp, å hengt den utenfor ville vært bedre, og da gjerne med litt vidvinkel i gangen osv, helst grov s/h. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Kombinasjonen er morsom, ja, vi har da alle vært på hotell. Blir det en neste gang, kan du prøve Mr. Olsen sin oppskrift... Endret 27. september 2008 av olar0701 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå