patrickk Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) I min BMW 325 står det orginal høytalere bak. De er montert inn i en sort kasse av plast. Regner med at dette er orginalt. Det er ikke noe særlig god lyd av disse og utrolig knotete for å koble i høytaler kabler. Er det noen som vet hvordan jeg demonterer høytalerene og de "kassene" de står i? Evt hvilke høytalere kan være egnet (ska ikke ha noe forsterker med det første grunnet økonomi). Endret 27. september 2008 av patrickk Lenke til kommentar
plexsus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 mener att høytalerne er festet med 4 skruer som holder høytaleren på plass så er det 2 skurer som fester kassen det er ikke noe komplisert det er ganske simpelt og demonter og montere Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Snakk om E36 eller E30 eller hva? Om det er E36 så er det vel de kassene bak ved hattehylla du prater om, inni dem sitter de orginale høytalerene. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det E36 så skal du ta av plastdekselet som ligger over høyttalerne først. Vær forsiktig når du løsner disse da de er festet med plasklips og kan lett brekke av. Under dekselet kommer du til skruene som holder høyttaleren på plass. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Er det E36 så skal du ta av plastdekselet som ligger over høyttalerne først. Vær forsiktig når du løsner disse da de er festet med plasklips og kan lett brekke av. Under dekselet kommer du til skruene som holder høyttaleren på plass. Stemmer. Og utifra en annen tråd, så kom trådstarter frem til at det var en E36.. Så da er dette måten. Lenke til kommentar
patrickk Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2008 Stemmer det Shark. Var en E36. Så da får eg gå ut å sjekke om eg får dette til. Lenke til kommentar
alpher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) ...også benytter du slike braketter for å montere 6x9" høytalerne http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt...p;stortbilde=ok Endret 14. oktober 2008 av alpher Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hm, betalte bare 300kr for de jeg. Har bestilt et slikt sett selv, skal oppgradere anlegget jeg også, og da med større element bak. Lenke til kommentar
alpher Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hm, betalte bare 300kr for de jeg. Har bestilt et slikt sett selv, skal oppgradere anlegget jeg også, og da med større element bak. Hele 5 kroner mer enn de koster her mener du? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) Å faen, trodde det stod 500, hahah jaja. Nesten like mye da, betalte 300kr inkl. frakt Endret 14. oktober 2008 av Brian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå