Bruker-104685 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Spilte enda 1 time med betaen og er enda mer fornøyd med alt.. Grafikken er det beste jeg har sett, gameplayet er jo konge. Fikk nettopp 45 kills og 20 deaths og det er 2.25 killratio :] og det er høyt.. Dette spillet blir kjøpt uansett, og grafikken eier alt jeg har sett og det er ikke lite . Vil nesten si 3 ganger bedre en GeoW 2 i mine øyner Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Thoman85: kult...du har Gears 2 eller? Jeg spiller det denne helga og syns det er fett...og hvis du mener Killzone 2 er enda bedre så gleder jeg meg enda mer!! ^^ Vet du noe om det blir gitt ut flere bETA koder noe sted? :o) Endret 16. november 2008 av [-GoMp-] Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Selvfølgelig har jeg Gears Of War 2 da jeg har begge konsollene og masse storspill til dem begge Dem ga ut koder tidligere denne uken, det var på offisielle playstation forumet som ble linket til tidligere denne uken.. Men kan være det dukker opp flere sjanser til dere som ikke har fått betakey Men for all del så er Gears Of War 2 bra either way!! Endret 16. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg vet ikke helt. Fikk ikke helt følelsen jeg fikk da jeg satt meg ned med Call of Duty 4. Litt vel mye bruk av blur i grafikken samt framedrops drepte dette stort. Men dette er beta, ingen grunn til å skjemmes nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvor er det mulig å få tak i koder nå? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Tror ikke at det er noen som deler ut nå. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Dammit.. Vil ha :\ Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Spilt en god del nå. Var litt skeptisk i starten men det var sikkert mest pågrunn av at jeg suger i fps på konsoll hehe. Men nå har det tatt seg opp Mye fett i spillet men noe de kan gi opp er bazooka, er helt latterlig når det bare flyr granater overalt. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Da har jeg passert 5-7 timer med testing av betaen til Killzone 2 Og jeg har fått mersmak allerede, gleder meg til fullspillet kommer ut!! Multiplayerdelen rocks, og da kan jeg tenke meg singelplayerdelen blir bra med tanke der kan man gå i cover. Jeg ser frem til karakterene spillet får, men kommer garantert til å kjøpe spillet uansett hva det får!! Betaen jeg har sittet med i noen uker er helt fantastisk.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Er betaen lukket no? Har ikkje fått spillte siste uken da eg har hatt umåtelig mye skolearbeid å gjennomføre. Var vel snakk om at den skulle avslutte 28.november? Endret 30. november 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg kommer ikke inn mer nei Ville så gjerne spilt 5 timer til, for en beta jeg har blitt med på Beste til nå!! Lenke til kommentar
The1 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Killzone 2 Beta Extended For Another Week Skal visst være åpen frem til 7.des. Får spille litt til før de avslutter ja. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja!!! Takk for info, jammen jeg skal spille mer beta! og jeg har lest at det skal komme masse nye vids fra singelplayeren og multiplayer hos gamersyde den 4.desember. og dem har vel fått tak i previewkoden til Killzone 2 som skal vise bedre grafikk en det betaen allerede gjør Tror dette blir mitt number 1 spill i 2009 med tanke på grafikken og gameplayet sitter som et skudd! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Killzone 2 Beta Extended For Another Week Ahh...takk for den gode nyheten. Trodde jeg hadde spilt min siste match i går. Selv om jeg suger, er dette et kongespill!!! Tar som vanlig litt tid før du blir kjent med banene og våpnene, men når du først får feelingen for det er det få spill som matcher dette. Garantert kjøp når det kommer ut neste år. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Har hatt det siden Private Beta så begynner nesten og bli lei Slutta nå. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg blir bare mer og mer imponert over Killzone 2 altså, og idag fant jeg en server med 12 stk og det lagga ikke en drit med så mye som skjedde på skjermen Jeg skal ha uansett Killzone 2 når det kommer, mark my words Til og med betaen av Killzone 2 MP fungerer mye bedre en Gears Of War 2 sitt fullspill MP, merkeligt!! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Var mindre heldig med min opplvelse i dag Fannt ingen games som var mindre enn 30 spillere, og nok ein gang var det bydd opp til hakking og hellvete ute like Uspillbart rett og slett... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Men husk Mala, så er dette en beta, mye kan skje frem til lansering Kan nok sette opp server jeg da, og se om det lagger så mye da Kan vel ta 5 mot 5 eller noe slikt!! Og jeg spilte og på en US server etter jeg hadde men vellykket økt, var aldri så uspillbart så du beskriver det Jaja ihvertfall mer spillbart en Gears 2 viser, med bulletlag for godt over 2 sekunder og du kan starte opp kampen med du ikke kan skyte eller noe som helst, bare løpe rundt som en annen tulling Jeg har vel spilt mest mot bots i Gears 2 siden jeg ikke takler matchmakinga eller private kamper siden spillet inneholder for mye bugs så det blir ihvertfall uspillbart for meg Men når jeg tar Local med bots opplever jeg ingen trøbbel : Tror i matchmakinga og private kamper har jeg fått den buggen runner with no gun opptil 50 ganger på 90 kamper, ganske så dårlig. Har allerede sendt PM til spillutviklerene hos Epic Games og til deres community angående denne buggen Derfor rundspiller jeg betaen til KZ2 så jeg er pumped og mye mer skilled en dem fleste som spiller betaen og dem nye som kommer til KZ2 kommer til å bli most rett og slett Endret 2. desember 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Så lenge man unngår disse tullete serverene med meir enn 25+ spillere går det stort sett greit, maks 16 er sweet-spotten min i denne betaen ihvertfall Da er det ikkje fullt så mye anarki og framedrops ute og går Med fullstappede servere er det også altor mange av disse bottene rundt om (gunner stands og disse flyge greiene) Lagg er aldri noe problem, med mindre linjen min er under hard belastning fra roomaten min hehe. Det handler kun om elendig optimalisert kode. Ellers kan eg si med hånden på hjertet at eg aldri har oppleve å bli tatt av ein fyr, for og så ta han med meg i døden samtidig..så utrolig mange ganger som i KZ2 betaen. Hit detection og hitbokser er heilt på trynet stort sett heile veien. Men dette har blitt påpekt så mye inne på beta forume, så dette regner eg med kommer under kontroll kjappt. Men beta som sagt. Endret 2. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har vel drept ett par og at dem tok meg i samme skuddsalve, mens resten har jeg gruset Jeg likte godt den siste store sprayen jeg hadde, tok ned 5 personer på dem 25-30 skuddene!! Og var det noen som sier at skytespill skal ikke spilles med håndkontroll nei Jeg synes betaen til KZ2 Mp spilles bedre en Gears Of War 2 sin multiplayerdel, men det er vel smak og behag!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå