mnorm Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Synd at de fjernet "lean and peak" systemet i multiplayeren, hadde veldig lyst til å prøve det. Må si jeg er veldig imponert over grafikken. Etter å ha skiftet på noen innstillinger under controls (Alternative 2, og høyere sensitivitet), så synes jeg det føles rimelig bra også. Gameplayet er hektiskt og solid og minner litt om Call of Duty 4. Mappene er store og godt designet og likte i alt spillet veldig godt. Og igjen. Fyfaen for en grafikk!!! PS: Når jeg validerte koden i 13.00 tiden i dag spilte jeg en to timer uten nettverksproblemer. Utpå ettermiddagen når jeg skulle spille fikk jeg en feilmelding ( Error-993 etter eller annet). Er sikkert bare midlertidig med andre ord, og ser frem til å spille mere. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Må takke for linken til betaen fra i formiddag jeg også, fikk key til KZ2 raskt Kom raskt inn i game i formiddag, skal prøve igjen nå, sikkert større belastning på kveld, EU serverne iallefall. Ble litt skuffet selv også etter førsteinntrykket, mørkt og grumsete grafikk. Får det ikke helt til å stemme med videoene nei. Får håpe inntrykket bedrer seg. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fant serveren din Toman, men den var full Men mitt første inntrykk til Killzone 2 er helt fantastisk. Jeg har ikke vært borti et annet FPS-spill med samme feel og stemning. Alt stemte! Gleder meg. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Til dere som har betaenJeg pleier å sette opp games og den heter Game Toman85 viss noen vil spille på laggefri server!! Jeg blir gjerne med på en match i morgen Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Så serveren er der enda Jeg tok jo av Playstation 3 min for over 1 time siden hehe Skal nok hoste i morgen og skal ta kansje bare 10 folk som kan være på serveren så det ikke blir så mye lagg Og ja grafikken er helt konge, spesielt den mapen du møtes i midten der det er lys og vegger som blir knust i fillebiter. Betaen har veldig destruktive områder for eks " den mapen jeg sa i dette innlegget, er ikke sikker på hva den heter" Endret 11. november 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Så serveren er der enda Jeg tok jo av Playstation 3 min for over 1 time siden hehe Skal nok hoste i morgen og skal ta kansje bare 10 folk som kan være på serveren så det ikke blir så mye lagg Og ja grafikken er helt konge, spesielt den mapen du møtes i midten der det er lys og vegger som blir knust i fillebiter. Betaen har veldig destruktive områder for eks " den mapen jeg sa i dette innlegget, er ikke sikker på hva den heter" Jeg joiner om jeg ser serveren. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Uff, får den game starts in 00.00 så har jo alle krysset av på ready :S Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Laster ned betaen nå Noen som vet hvor mange maps det er på betaen? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Laster ned betaen nå Noen som vet hvor mange maps det er på betaen? Tror det er snakk om 3 forskjellige Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Overrasket over at spillet tar 500-600 mb og ennå har den grafikken den har og 3 svære og detaljrike maps i tillegg. Stas. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns folk grafikken var så bra altså? Er jo ikkje no sensasjonellt ute og går her føler eg, men har kun spillt 2 maps da. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns folk grafikken var så bra altså? Er jo ikkje no sensasjonellt ute og går her føler eg, men har kun spillt 2 maps da. Er vel ikke det at selve grafikken er så himla bra, men heller helheten, lys-setting, lyd, atmosfære, animasjoner, effekter, fysikk Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns folk grafikken var så bra altså? Er jo ikkje no sensasjonellt ute og går her føler eg, men har kun spillt 2 maps da. Nå må du slutte å trolle Neida, texturene virket litt uskarpe, lyssettingen var good, mens fysikken på folka var litt rare. Skuffende at vannet ikke rører på seg når man skyter i vannet. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 JA! Der fikk jeg min beta kode. Laster ned betaen nå, skal game litt før trening nå så blir det mer igjen i kveld/natt. Fri fra skolen i morgen og på fredag. Langhelg med gaming, aww! Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Der fikk jeg også, dette blir bra! Endret 12. november 2008 av golvflisa Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Setter vel opp en server rundt 18.00-19.00 Den heter Game Toman85 Jeg er så si imponert over betaen, samma om det lagger eller ikke!! Lenke til kommentar
MST Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Da laster jeg ned beta'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Syns folk grafikken var så bra altså? Er jo ikkje no sensasjonellt ute og går her føler eg, men har kun spillt 2 maps da. tror det har noe med hvor lenge man har vært en gamer, som f.eks meg som har spilt en god stund, imponerer ikke KZ2 MP meg grafisk. de destruction effektene så vi i 2001, og Gears 2 gjør det samme. COD4 har mye bedre teksturer og lys-setting. så at folk blir imponert av KZ2 slik Betaen ser ut nå, skjønner ikke jeg. grafikken er bra den, men ikke noe wow, bare anderledes. mulig folk synes det ser kult ut med tonne vis med blur-effekter de har slengt på. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Ja du har nok heilt rett. For min del, blur er bra. Men her fikk eg intrykk av det var for mye. Spesielt på karakterene til tider...litt merkelig egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå