[-GoMp-] Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Har hørt rykter om denne "open BETAen" som kommer nå.. Noen som vet hva det innebærer? Kan man laste ned betaen fra PSN som en vanlig demo liksom? Eller må man fortsatt ha KEY? (Open my ass i så tilfelle... ) Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Har hørt rykter om denne "open BETAen" som kommer nå.. Noen som vet hva det innebærer? Kan man laste ned betaen fra PSN som en vanlig demo liksom? Eller må man fortsatt ha KEY? (Open my ass i så tilfelle... ) Det de legger i "open" er nok at hvem som helst kan komme til å få en koselig mail med en betanøkkel. Tror jeg. Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 OK.. Da får man bare vente og se..hehe... Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Sjekk dette klippet, især det 1. minuttet! Og dette er fra MP-beta, helt utrolig grafikk. Blir gameplayet på samme nivå så vil dette spillet med stor sannsynlighet sette en ny standard for fps på konsoll http://www.psu.com/Impressive-Killzone-2-d...a0005331-p0.php Endret 10. november 2008 av Dec Lenke til kommentar
Candey Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Sykt! Gleder meg farlig mye til det her! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Killzone 2 ser meget lekkert ut ja, selv om det er bare en beta Og fysikken er vel så bra Skulle ønske jeg hadde betaen ja Men kommer nok garantert til å kjøpe Killzone 2 fordi jeg tror det blir bedre en forgjengeren som var helt ok spill i mine øyner... Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 jeg vet iallefall at folk som delte LBP beta ble bannet i noen dager.... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg anbefaler alle som har lyst på BetaKey til å oppsøke det offisielle Playstation Forumet. Moderator holder på å dele ut BetaKeys. Fikk nettoppen key selv Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Takk for tipset. Krysset alt jeg har av fingre og tær. EDIT: FFS, jeg kom inn!!! Maste litt på modarator for å være sikker, og det funka. Endret 11. november 2008 av mnorm Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Feen, mulig eg var litt for sein da Hadde jo vert episk om eg hadde fått key. Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Fikk beta kode..... Lenke til kommentar
praystation Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Feen, mulig eg var litt for sein da Hadde jo vert episk om eg hadde fått key. Neida, det er bare å legge til en post i linken jeg ga, så kan det hende du er heldig. Moderator deler ut fortløpende tror jeg. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Da prøver jeg lykken også. Håper så sykt på beta-key! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Feen, mulig eg var litt for sein da Hadde jo vert episk om eg hadde fått key. Neida, det er bare å legge til en post i linken jeg ga, så kan det hende du er heldig. Moderator deler ut fortløpende tror jeg. Ja eg la inn ein forespørsel, er jo null og niks å tape Takker for linken forresten! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 La inn selv, håper jeg får testet det ut. Så en video over litt fysikk testing, virket spennende. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Håper jeg får Jeg har aldri vert med noen betatesting ever, jeg har så sykt uflaks Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg fikk tilgang via en spilletester i nederland som lever av å teste spill som dette, og det falt desverre ikke i smak hos undertegnede. Men det er mange fulle "servere" så er tydeligvis populært hos testere Lenke til kommentar
MclarenMrcedes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Fikk beta kode..... Grattis når posta du på siden EDIT: FIKK KODE, YEAH Tusen takk for linken, Praystation Endret 11. november 2008 av MclarenMrcedes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå